Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اتاق بازرگانی گرگان ضمن هشدار به برخی از مسئولین نسب به عدم بهره برداری لازم از خط راه آهن CIS در گلستان اظهار کرد: طرف مقابل به دنبال راه جایگزین خط ریلی CIS است که این نشان از عدم توانایی برخی مدیران از خط ریلی است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی کاسب امین از گرگان؛ "علی محمد چوپانی" رئیس اتاق بازرگانی گرگان در آیین افتتاح مرکز داوری اتاق گرگان بیان کرد: رونق اقتصادی باعث نشاط روانی جامعه می شود و باید در این راستا فعالیت شود.

وی با بیان این مطلب که عدم توانایی برخی مدیران موجب شده از خط ریلی نتوان استفاده کرد ، افزود: طرف مقابل نیز به فکر راه جایگزین از این خط ریلی افتاده است.

"چوپانی" تصریح کرد: مرکز داوری اتاق می تواند فرصت خوبی برای رسیدگی به دعاوی بازرگانان باشد، هزینه های دادرسی خصوصی به مزاتب پایین تر از دادرسی های دولتی است.

رییس اتاق گرگان در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین مزایای داوری را می توان در سرعت بالای رسیدگی، انعطاف جریان رسیدگی و آزادی اراده طرف های دعوا، تخصصی بودن رسیدگی، محرمانه بودن داوری، قطعی بودن رای داوری و از همه مهمتر قابلیت اجرای بین المللی آرای داوری دانست.

انتهای پیام/