Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری گلستان از درخشش گلستانی‌ها در المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، علی اصغر منصوریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری اصفهان در جزیره کیش برگزار شذ که با درخشش وکلای گلستانی همراه بود.

وی افزود: تیم‌های والیبال و فوتسال آقایان و تیم والیبال بانوان کانون وکلای دادگستری گلستان در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند که موفق به کسب دو عنوان سومی در بخش فوتسال و والیبال مردان و عنوان آقای گلی مسابقات فوتسال شدند.

کسب مقام سوم کانون گلستان در والیبال آقایان

رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری گلستان با اشاره به رقابت‌های والیبال آقایان دومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور، گفت: این مسابقات با حضور هفت تیم برگزار شد که در گروه اول تیم‌های اصفهان، مازندران، خراسان و آذربایجان شرقی و در گروه دوم تیم‌های گلستان، مرکز و قزوین با یکدیگر رقابت کردند.

منصوریان تصریح کرد: تیم گلستان در مرحله گروهی مقابل تیم مرکز شکست خورد و تیم قزوین را در دو ست پیاپی از پیش رو برداشت تا راهی مرحله نیمه نهایی شود.

وی ادامه داد: گلستان در دیدار نیمه نهایی نتیجه را به مازندران واگذار کرد اما در دیدار رذه بندی دو بر صفر از سد آذربایجان شرقی گذشت تا به مقام سوم دست پیدا کند.

وی یادآور شد: اعضای تیم والیبال کانون گلستان را شمس الدین سلطانی یلمه، مهدی رضانژادی، اسحاق نوری زاد، یحیی ناهیدی، محمود بهرام نژاد، عباس اسدی، علی اصغر منصوریان، محمد منصوریان، امان محمد ارتق زاده و سیف الدین سلطانی یلمه به عنوان بازیکن، عزیزالله علی نژاد به عنوان مربی و علیرضا اسباب چی به عنوان سرپرست تشکیل می دادند.

فوتسالیست‌های کانون گلستان هم سوم شدند

رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری گلستان با اشاره به رقابت‌های فوتسال آقایان دومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور، گفت: این مسابقات با حضور ۲۰ تیم برگزار شد که تیم گلستان با پیروزی سه بر صفر مقابل آذربایجان غربی، گام نخست را محکم برداشت و در دومین بازی با نتیجه سه بر دو کانون کرمانشاه را شکست داد.

منصوریان افزود: کانون گلستان پس از پیروزی سه بر دو مقابل خراسان، سرگروهی خود را قطعی کرد و با پیروزی سه بر صفر مقابل گیلان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی تصریح کرد: کانون گلستان در دیدار نیمه نهایی در یک رقابت نزدیک دو به سه مغلوب آذربایجان شرقی شد اما در دیدار رده بندی سه بر دو از سد اصفهان گذشت و بر سکوی سوم این پیکارها ایستاد.

منصوریان خاطرنشان کرد: اعضای تیم فوتسال کانون گلستان را علی احمدی، مهدی رضانژادی، محسن خواجوی، جلیل ایزدی، محمد شاه علی، سعید نیری گل خیلی، محسن لکزایی، محسن فدایی، جمشید بهلکه، مختار مرادی، سیف الدین سلطانی یلمه و جواد سندگل به عنوان بازیکن، جواد جوادمنش به عنوان مربی و فرهاد توماج به عنوان سرپرست تشکیل می دادند.

وی یادآور شد: در پایان این رقابت‌ها محسن خواجوی بازیکن تیم فوتسال کانون وکلای گلستان به عنوان آقای گلی دست پیدا کرد.

تیم والیبال بانوان کانون گلستان چهارم شد

رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری گلستان با اشاره به رقابت‌های والیبال بانوان دومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور، گفت: این رقابت‌ها برای نخستین بار برگزار شد که تیم کانون گلستان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

منصوریان اضافه کرد: اعضای تیم والیبال بانوان کانون گلستان را عادله ساورچمنی، مهدیس سعیدی، فاطمه طیبی، زینب ملک، سعیده مصطفی لو، ملیحه باقری، ساره سادات کساییان، سمیه نقابی، فاطمه بهزادیان، فاطمه اصطبار و آیناز عبدالرسول به عنوان بازیکن، اطهره سادات بهاری به عنوان مربی و معصومه مهیمنی به عنوان سرپرست تشکیل می‌دادند.

 انتهای پیام/