Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت: ۴۷ نفر در استان گلستان در مراسم شب چهارشنبه آخر سال زخمی شدند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از کلاس بیست؛ علیرضا کمال‌غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به زخمی‌ شدن 47 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اظهار داشت: از این تعداد مصدومان 25نفر در گرگان، 14 نفر در گنبدکاووس 3نفر در آزادشهر، یک نفر در مینودشت، یک نفر در کردکوی، 2 نفر درخان‌ببین و یک نفر علی‌آبادکتول بودند.

وی افزود: زخم ها سطحی و بیشتر در ناحیه دست و صورت به صورت خراشیدگی و سوختگی بوده و زخمی‌ها مداوا و مرخص شدند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان تصریح کرد: گروه سنی مصدومین بین 6 تا 45 سال بوده که گروه سنی 12 تا 18 سال بیشترین مصدوم را داشته است.

کمال‌غریبی با بیان اینکه سال گذشته در گلستان 38 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شده بودند، گفت: 47 پایگاه اورژانس با بکارگیری بیش از 90 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای پوشش چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل بودند.

وی اظهار کرد: این تعداد پایگاه فعال در استان شامل 19 پایگاه شهری و 27 پایگاه جاده‌ای برای مراسم چهارشنبه‌ آخر سال در حالت آماده‌باش بودند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان اظهار کرد: 2 مرکز سوختگی گرگان و خان‌ببین و 2 مرکز تروما گنبدکاووس و گرگان هم دیشب به مردم خدمات‌رسانی کردند.

انتهای پیام/