Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خرید کالای ایرانی را یک سیاست کلان ملی دانست و گفت: خرید کالای ایرانی کمک به توسعه کشور است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۷ اظهار کرد: همان‌گونه که انتظار می‌رفت رهبر معظم انقلاب امسال را هم‌سال اقتصادی عنوان کردند.

وی افزود: اکنون سال‌های متوالی است که ایشان شعار سال را با رویکرد اقتصادی نام‌گذاری می‌کنند که امسال را «حمایت از کالای ایرانی» نامیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خرید کالای ایرانی را یک سیاست کلان ملی دانست و گفت: ایران یک کشور بزرگ و قدرتمند است، همان‌گونه که می‌تواند موشک با برد بالایی را تولید کند می‌تواند کالاهایی باکیفیت بالا هم تولید کند.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های استقلال یک کشور تولید کالا موردنیاز ملت در داخل و پایبند بودن به آن است که باید قابل صادرات هم باشد.

ولی نژاد اظهار کرد: واردات و قاچاق کالا باعث می‌شود تا صدمات بسیار فراوانی به زیرساخت‌های کشور وارد شود اما تولید داخلی با خود اشتغال را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی باید کیفیت، زیبایی و استحکام کالا را موردتوجه خود قرار دهند، افزود: مردم با خرید تولیدات داخلی اجازه نخواهند داد که ارز از کشور خارج شود و این کمک بسیاری به زیرساخت‌های کشور می‌کند.

مردم کالای ایرانی را به کالای خارجی ترجیح دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مردم کشور باید کالا ایرانی را به کالا خارجی ترجیح دهند و با خرید خود از آن حمایت کنند.

وی افزود: شعاری که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام‌شده بسیار ضروری و حیاتی بوده و امید است این شعار موردتوجه دولت، دست‌اندرکاران اجرایی و همه مردم قرار گیرد تا کشور از وابستگی خارج شود.

انتهای پیام/