Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه شهرستان رامیان با تجلیل از ناجیان غریق جوان ۲۱ ساله شاهرودی در گل رامیان در سپاه رامیان، گفت: وحدت و همدلی دریادلان ارتش و سپاه در یافتن جنازه جوان شاهرودی ستودنی بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گل رامیان، سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رامیان گفت: ضمن تشکر از زحمات همه دستگاههای اجرایی ، از تلاشها و رشادتهای غواصان فدراسیون غریق نجات و غواصی کشور ، گروه ۴۵ جوادالائمه (ع) سپاه استان گلستان و برادران غواص ارتش جمهوری اسلامی بخاطر این حرکت جهادی تشکر میکنیم.

وی خاطر نشان کرد: این حرکت جهادی، نشان از تعامل، همدلی و همفکری این عزیزان(ارتشی و سپاهی) زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت امری ولی فقیه همیشه جاری و ساری خواهد بود.

وی افزود: زحمات و همفکری این دلاوران باعث شد جنازه جوان ناکام شاهرودی بعد از ۱۱ روز از گل رامیان بیرون آورده شود و نگرانی خانواده مرحوم برطرف شود.

زمانی بیان کرد: این حرکت مجاهدانه و بدون چشم داشت برادران سپاهی و ارتشی ثابت کرد در سایه وحدت و همدلی میتوان در همه زمینه ها مشکلات را مرتفع کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان تصریح کرد: بر خود واجب دانستیم با همراهی ادارات شهرستان رامیان از مجاهدت برادران ارتشی و سپاهی بخاطر زحماتشان تقدیر و تشکر کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات علی اصغر غفاری از یادگاران دفاع مقدس و بازنشسته سپاه و نماینده فدراسیون نجات غریق و غواصی استان گلستان و مدرس بین المللی غواصی کشور،احمد یازرلو ناوبان دوم عرشه و غواص نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حسن تربتی نژاد دبیر هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان گرگان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/