Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول مرکز اردویی سپاه نینوا گلستان گفت: از 15 اسفندماه 96 تا 13 فروردین ماه 97 تعداد 5600 گلستانی از سرزمین های سراسر نور جنوب کشور در قالب کاروانهای نور دانشجویی و محلات بازدید کردند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سرهنگ دوم پاسدارکاظم نوروزی مسئول مرکز اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :حرکت بزرگ فرهنگی راهیان نور استان گلستان از نیمه مردادماه 96 آغاز و تا 13 فروردین ماه 97 ادامه پیدا کرد که طی این مدت 13 هزار گلستانی به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان گلستانی در فواصل مختلف به راهیان نور دانش آموزی اعزام شدند گفت :دانش آموزان پایه دوم دبیرستان استان گلستان اعم از دختران و پسران توانستند با برنامه ریزی های انجام شده وهمکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید کنند.

نوروزی همچنین رشد چشمگیر و استقبال خانواده های گلستانی را حاکی از تاثر گذاری بزرگترین حرکت فرهنگی کشور خواندو اذعان کرد:از 15 اسفندماه 96 تا 13 فروردین ماه 97 تعداد 5600 گلستانی از سرزمین های سراسر نور جنوب کشور در قالب کاروانهای نور دانشجویی و محلات بازدید کردند که در این بین رشد چشمگیر و استقبال خانواده های گلستانی با خودروهای شخصی حکایت از تاثیر گذاری بزرگترین حرکت فرهنگی کشور دارد.

مسئول مرکز اردویی سپاه نینوا در پایان با اشاره به اعزام اولین کاروان راهیان نوراستان گلستان به راهیان نور دریایی گفت: تعداد 67 نفر از هم استانیهای عزیز در استان گلستان برای اولین بار به راهیان نوردریایی در استان بوشهر اعزام شدند و از مناطق گردشگری و یادمانهای موجود در این مناطق بازدید کردند.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه عوامل اجرایی ، خادمین الشهداء،فرماندهان سپاهی و بسیجی ابراز داشت :امیدواریم با همت مسئولین کشوری بتوانیم فاز دوم اردوگاه شهدای گلستان را عملیاتی کنیم وشرایط را بهتر از قبل برای زائرین فراهم کنیم.

انتهای پیام/