Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

چرا استاندارگلستان و نماینده ولی فقیه با سیاسیون اصلاح طلب و اعتدال دیدار می کنند اما برای دیدار با کودکان سرطانی و خانواده هایشان علی رغم در خواست های مکرر این موسسه وقت ندارند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ درآخرین روزهای سال گذشته بود که انجمن حمایت از کودکان سرطانی ( لبخند دوباره) با برگزاری نشست مطبوعاتی از درد و دل های خود در یک سالی که از آغاز به کار این انجمن گذشته ، صحبت کرد.

سخن حمایت از چندهزار کودک و خانواده سرطانی گلستانی به میان آمد که در جای خود گلستان را به یکی از قطب های سرطان کشور تبدیل کرده و این کودکان و این خانواده ها روز به روز در حل افزایش هستند و در این تنگناهای اقتصادی دردی به دردهایشان افزوده می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان سرطانی (لبخند دوباره) از دغدغه های مالی این انجمن گفت که هرچند حمایت چند هزار خانواده سرطانی کاری بسیار سخت و طاقت فرساست اما مشکل و دغدغه اصلی این کودکان غیر از حمایت مالی ، چیز دیگریست بنام کرامت انسانی و احترام به این بچه ها که توقع داشتند طی این سالها حداقل یک بار با نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و مسئولین ارشد استان دیدار کنند و مشکلات و مطالبات خود را بگویند همانطور که سایر گروهها نیز با این افراد دیدار می کنند .

اما چند سوالی که از مسئولین ارشد استانی دولت تدبیر و امید و اعتدال پرسیده می شود این است که چرا استاندار گلستان که در نخستین روزهای کاری خود را فردی توانمند کاری و مردمی نشان داد نمی خواهد بزرگ ترین آرزوی این کودکان ( که از منظر مسئولین کوچک ترین خواسته است ) را برآورده نماید.

چرا استاندارگلستان باید با قشرهای مختلف سیاسی اصلاح طلب اعم از تندرو و میانه رو دیدار داشته باشد و دیدار های مختلف سیاسی داشته باشد اما برای دیدار با این کودکان و خانواده هایشان علی رغم در خواست های مکرر این موسسه وقت نداشته باشد.

سوال دیگر از نماینده ولی فقیه در استان است که ایشان با توجه به جایگاه معنوی و سیاسی که در استان دارند و از یک منظر منتصب ولی فقیه هستند با وجود فعالیت در زمینه های مختلف اعم از خیریه و سیاسی و مذهبی چرا تاکنون به درخواست های مکرر این کودکان که اکثریت آن ها را قشر فقیر و کارگر جامعه تشکیل می دهند و فقط و فقط درخواست دیداری چندساعته با ایشان را دارند درخواست مثبت نداده اند.

اما نقطه اوج داستان زمانی است که متوجه شوید در روزهای پایانی سال مبلغ گزافی که می توانست مشکلات ورزشی و اجتماعی و فرهنگی این شهر را برطرف کند فقط به خاطر یک نوستالژی دور به حساب تیم شهرداری گرگان واریز خواهد شد تا در سال آینده همچون سال های گذشته در رتبه آخر لیگ برتر قرار بگیرد.

اما سوال دیگرازرییس شورای شهر گرگان این است که چرا به درخواست های مکرر انجمن حمایت از کودکان سرطانی(لبخند دوباره) پاسخ مثبتی نداده اند اما این مبلغ باید درست در آخرین روز و آخرین جلسه شورا به تصویب برسد در صورتی که این مبلغ گزاف می تواند درد بسیاری از شهروندان را به صورت کاملا مسنقیم برطرف نماید.

مشکلات مالی این عزیزان به هرصورت و به هر طریقی بر طرف خواهد شد اما مسئولان استانی و شهرستانی این را باید بدانند که این کودکان و مردم مستضعف ولی نعمتان واقعی آن ها هستند واگر همین مردم نباشند آن ها در انتخابات حتی یک رای هم نخواهند آورد.

photo 2018 04 01 22 08 02

انتهای پیام/