Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: باید تمامی مسائل آموزش و پرورش به صورت شفاف با رسانه ها مطرح شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از کلاس بیست؛ " احسان گوهری راد" دراولین جلسه شورای معاونین که دیروزدر سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزارشد، اظهار کرد: از رسانه ها نیز انتظار دارم تا در انعکاس فعالیت های آموزش و پرورش با این اداره کل همکاری داشته باشند.

وی ضمن تبریک مجدد سال جدید و تسلیت وفات شهادت گونه حضرت زینب(س)، افزود: از خدمات چندین ساله "محمدرضا وطنی" به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول و خدمت در گزینش استان و سایر حوزه ها تقدیر و تشکر میکنم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد:قطعا از خدمات مشاوره ای ایشان در ادامه مسیر استفاده خواهیم کرد.

تاکید بر 3 سیاست اصلی آموزش و پرورش

وی ضمن تاکید بر سیاست های تبیین شده توسط محمدرضا وطنی در ابتدای سال بیان کرد: توسعه اخلاق اسلامی، استفاده از علم و روش های علمی و مدیریت مشارکتی همچنان 3 سیاست اصلی آموزش و پرورش استان است و رویکرد آموزش و پرورش گلستان در سال جدید نیز استفاده حداکثری از فناوری های نوین است.

گوهری راد ادامه داد: درصورت نیاز به تکمیل سیاست های ابلاغ شده این موضوع را به اطلاع همکاران محترم خواهیم رساند.

پرداخت مطالبات فرهنگیان گلستانی در اواخر سال 96 و فروردین97

وی در ادامه از زحمات همکاران حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل به ویژه در ایام پایانی سال تشکر کرد و گفت: پرداخت هایی که در انتهای سال 96 و اوایل سال 97 صورت گرفت حاصل زحمات شبانه روزی همکاران این حوزه در ستاد و شهرستان ها بود که به طور ویژه از آنها سپاسگزاری می کنم.

این مقام مسئول اضافه کرد: البته نباید زحمات شبانه روزی ذیحساب محترم اداره کل و همکاران شاغل در آن بخش را فراموش کرد که اگر همکاری و همراهی این عزیزان نبود این مهم تحقق نمی یافت.

139701015001

رضایت مندی بالای مهمانان نوروزی از مراکز رفاهی فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه به زحمات همکاران در حوزه اسکان نوروزی اشاره و عنوان کرد: بازدیدهای صورت پذیرفته از مراکز مجری طرح حکایت از رضایت مندی بالای میهمانان محترم داشت که بر خود فرض می دانم از زحمات کلیه همکاران در این زمینه تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: البته شأن و جایگاه همکاران فرهنگی ما آن قدر اجل و بزرگ است که جا دارد تا برای کرامت بیشتر آنها تلاش بیشتری نموده و اندک نواقص موجود را نیز برطرف نمائیم.

وظیفه بزرگ آموزش و پرورش نهادینه کردن فرهنگی شعار سال در جامعه

گوهری راد با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری افزود: در حوزه آموزش و پرورش وظیفه بزرگی بر گردن ماست تا شعار محوری حمایت از کالای ایرانی را به عنوان یک فرهنگ برای دانش آموزان و اولیا ترویج و نهادینه نماییم.

طرح شفاف مسائل آموزش و پرورش گلستان با رسانه ها

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: بنده با هر سازمان و نهادی که بتواند به آموزش و پرورش کمک کند، تعامل خواهم داشت و از همه حوزه ها و مدیریت های شهرستان ها نیز انتظار دارم تا تعامل مثبت را سرلوحه کار خویش قرار دهند و ارتباط سازنده با بخش های مختلف وزارتخانه را بیشتر از قبل نمایند.

تعامل با نمایندگان مجلس،استفاده ازنظرات صاحب نظران فرهنگی برای عبور از مشکلات

وی ادامه داد: بنده اعتقاد دارم که نمایندگان محترم مجلس، ظرفیت ارزنده ای برای استان هستند و نیاز است تا مجموعه آموزش و پرورش با این بزرگواران تعامل داشته و از نمایندگان محترم نیز می خواهم که یاری رسان آموزش و پرورش در عبور از مسائل و مشکلات باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه یادآور شد : باید از کلیه ظرفیت های استان برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده کرد و به ویژه باید نظرات صاحب نظران فرهنگی را در تصمیم گیری ها لحاظ ن کرد.13970115002

معتقد به مشارکت در تصمیم گیریها هستم

گوهری راد خطاب به اعضای شورای معاونین عنوان کرد: در مسائل تخصصی آموزش و پرورش به شدت معتقد به نظر مشارکتی هستم و اعلام می نمایم که تصمیمات تخصصی با رأی گیری از کلیه اعضا صورت پذیرد و بنده نیز در این رأی گیری صاحب یک رأی خواهم بود و هر تصمیمی که مجموعه صاحب نظر و آگاه به مسائل اتخاذ نماید بنده نیز با کمال میل از آن استقبال خواهم نمود.

وی در ادامه به تعامل خوب مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش گلستان، اشاره و بیان کرد: همچنان معتقدم که فعالیت های سازنده و مثبت این دو حوزه می تواند مکمل و یاری رسان آموزش و پرورش در ایفای نقش واقعی خود داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به نقش دانشگاه فرهنگیان در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش اشاره و عنوان کرد: بدون شک ثمره تعامل این دو دستگاه، ارتقای جایگاه آموزش و پرورش را به دنبال دارد.

منبع: روابط عمومی

انتهای پیام/