Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از افتتاح سومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی استان در 30 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد ؛ بهمن طیبی در گفتگو با خبرنگاران استان در خصوص برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی استان، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از المپیاد ورزشی استان 30 فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در 9 رشته بسکتبال، والیبال، ژیمناستیک، دو و میدانی، تنیس روی میز، کاراته، فوتبال و فوتسال، تکواندو و کشتی برگزار خواهد شد.

طیبی با تاکید بر اینکه تمرکز ما بر رشته‌های المپیکی بوده است، تاکید کرد: سومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه تجربه موفق برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی در دوره‌های گذشته نشان داد که این مسابقات تاثیر بالایی را در پویایی و رشد استعدادهای ورزشی استان در دورترین نقاط در استان حتی در نقاط مرزی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: به طور قطع این مسابقات باعث تحرک و پویایی مدیران ورزشی، روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی و حتی مربیان و ورزشکاران رشته‌های مختلف خواهد شد.

طیبی بیان کرد: این مسابقات باعث ایجاد رقابت سالم و دیدنی بین شهرستان‌های استان شده است که در دوره گذشته پس از پایان دوره اول تمامی شهرستان‌ها تمرینات و برنامه‌های خود را برای حضور مقتدرانه در دوره دوم آغاز کردند و با پایان یافتن دوره دوم، تمامی شهرستان‌ها برای حضور موفق در دوره سوم شروع به برگزاری تمرینات، کشف استعدادها و تمرینات برنامه‌ریزی شده کرده که این امر باعث تحرک بیش از پیش در بین جامعه ورزش استان می‌شود.

وی تاکید کرد: وظیفه اداره‌کل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و اجرای مسابقاتی است که بتوان استعدادهای رشته‌های ورزشی به ویژه رشته‌های مدال آور را کشف و به تیم‌های ملی و میادین ملی و بین‌المللی معرفی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: به طور طبیعی هیاتی که بتواند ورزشکار و استعداد بیشتری را پرورش داده و به عرصه ملی و بین‌المللی معرفی کند موفق‌تر خواهد بود و به رسالت خود بهتر عمل کرده است.

طیبی در پایان گفت: امیدواریم این دوره از المپیاد ورزشی استان بهتر از دو دوره گذشته برگزار شود و تمام سعی ما در اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان نیز بر این بوده و خواهد بود./فارس

انتهای پیام/