Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در روزهای اخیر شبکه رسانه های ضد انقلاب همچون بیان ، من و تو ، بی بی سی ،آمدنیوز و ... ، تحت یک سناریوی شناخته شده ، خبری را بطور هماهنگ منتشر نمودند که حاوی مطالب واهی و کاملا کذب بود .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ در راستای این خبر کذب ، روح اله زم مدیر کانال معاند سابق آمدنیوز طی مصاحبه ای کلیشه ای و نخ نما شده به نقل داستانی خیالی از ماجرای حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی تیفور سوریه می پردازد و در خلال آن با وارد کردن اتهاماتی واهی به سردار صادقی از دستگیری وی در سوریه خبر می دهد !

زم با ارایه تصاویری از سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوای گلستان به عنوان یکی از فرماندهان سپاه ولی امر ، از او با عنوان مستعار سردار حسین یاد می کند.

این همه در حالی است که رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا در استان گلستان مشغول به انجام امور جاری خود است و یکشنبه هفته گذشته به همراه اعضای شورای تامین استان از پارک پسماند هزارپیچ گرگان بازدید کرد و چهارشنبه به دیدار رئیس دانشگاه پیام نور کردکوی رفت و صبح امروز با مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و عصر امروز با خانواده شهید مدافع حرم حجت اله نوچمنی دیدار کرد .

بدین ترتیب سناریوی کثیف تطهیر رژیم صهیونیستی با اجرای شبکه های همکار فارسی زبان ضد انقلابش با انتشار این تصاویر از سردار رشید سپاه اسلام ، رسوا و خط جریان سازی رسانه ای آنها شکست خورد .

انتهای پیام/