Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مشاور فرمانده سپاه گفت: امام گفتند همه بدانند تا قوزک پا در خون شهدا فرو رفته اند و به آنان مدیون هستند و بدانند خیانت به خون آنان رسوایتان می کند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از دانشجو سلام؛ مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی با حضور سردار عروج مشاور فرماندهی کل سپاه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

سردار عروج در این مراسم گفت: باید سخنان در حوزه دفاع مقدس و مسائلی که در این مورد بحث می شود باید عقلانی باشد چون سخنان متعصبانه شاید نسل حاضر را اقناع کند اما در بین آیندگان استحکام ندارد.

مشاور فرماندهی کل سپاه افزود: باید فکر کرد چرا در این نظام در این شرایطی که بدترین حملات و و محاصره های اقتصادی و نظامی به آن شده است هنوز پابرجاست و جواب این سوال می تواند به بسیاری از شبهات پاسخ دهد.

وی بیان کرد: جبهه باطل با آنکه اکثریت این جمعیت ۸ میلیاردی را شامل می شود اما نتوانستند مانند مسلمان اثرگذاری داشته باشند.

وی ادامه داد: این موضوع باید مورد دقت قرار گیرد که این رفتاری که رزمندگان ما در جبهها داشتند دارای یک عقبه فکری و پشتیبانی بود که از خانواده های خود وام گرفته بودند.

سردار عروج تصریح کرد: طبق تحقیقات و بررسی هایی که کرده ایم می توان بهجرات گفت ۹۹درصد مردم ایران ر جنگ حضور داشتند و با آنکه همه حزب اللهی نبودند اما چون از عقبه فکریو اعتقادی برخوردار بودند در مقابل دشمن واحد یکسان عمل کردند.

مشاور فرماندهی کل سپاه گفت: متفکران غربی از جمله یکی از رهبران کاتولیک رمز موفقیت مردم ایران را عقبه فکری و میراثی که از اجداد خود به ارث برده اند می دانند و می گویند این افراد کسانی هستند که روح های آنان در ۲ هزار سال قبل و جسمشان امروز بوجود آمد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام گفت: امام راحل در جمع فرماندهان نظامی خطاب به آن گفت ّ تا زمانی که شما به هم رحم می کنید خدا با شنماست و موفقیت حاصل می شود و اگر روزی این رحم ها از بین برود شکست خواهید خورد.

این سردار دفاع مقدس توضیح داد: همه به این مسئله اذعان دارند که در زمان جنگ ما ۱۰۰۰ به یک بود ولی با این وجود به پیروزی رسیدیم در حالی که طبق معادلات جنگی اگر نفرات ما به دشمن۳به یک باشد به پیروزی می رسیم.

وی گفت: رمز موفقیت ما این است که تلاش کنیم با خدا بدرفتاری نکنیم و تلاش کنیم رفتارهاییی که مورد رضای خدا است انجام دهیم که مهمترین آن اطاعت خدا و خدمت به پدر و مادر است.

وی ادامه داد: سعی کنیم از خطاهای یکدیگر بگذریم و به هم رحم داشته باشیم .

سردار عروج با اشاره به کلام امام خمینی گفت: امام گفتند همه بدانند تا قوزک پا در خون شهدا فرو رفته اند و به آنان مدیون هستند و بدانند خیانت به خون آنان رسوایتان می کند.

انتهای پیام/