Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: اگر ‌تولیدکنندگان ما جنس مرغوب تولید و روانه بازار کنند، مطمئن باشند هموطنان ما از این تولیدات حمایت می‌کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از تسنیم،‌ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اقتدار هر کشور به قدرت نظامی‌،‌ سیاسی و مردمی وابسته بوده و مناسب است که امروز شرایط خود را در این موضوعات مورد توجه قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تصریح کرد: امروز از نظر امنیت سیاسی، کشور ما در منطقه از امنیت بالایی برخوردار است. هرچند دشمنان انقلاب ما به دنبال این بودند که یک خاورمیانه‌ای جدید فراهم کنند. دشمنان تصور می‌کردند در مدت کوتاهی می‌توانند بساط جمهوری اسلامی را جمع ‌کنند اما دیدند که طولانی‌ترین جنگ اتفاق افتاد و نتوانستند ایران اسلامی را از پا در بیاورند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در 8 سال دفاع مقدس بدون آن‌که یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمنان قرار گیرد پیروزمندانه از این نبرد خارج شدیم. ناتوانی در جنگ نظامی یکی از ناکامی دشمنان انقلاب بود و بنابراین در منطقه به سراغ کشورهای سوریه و‌ عراق رفتند و نزدیک به 6 سال است که موفقیت در منطقه بدست نیاورند.

آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد:‌ حتی دشمنان در یمن موفق نبودند و کسی تصور نمی‌کرد این کشور در برابر آل‌سعود موفق شود. دشمنان از نقش‌آفرینی ایران اسلامی ناراحت و از ناتوانی در منطقه سرخورده هستند.

امام‌جمعه گرگان یادآور شد:‌ امروز ارتش و نیروهای مسلح و مردمی ما در یک جایگاه شایسته‌ای قرار دارند و ارتش نیز از نظر تجهیزات نظامی و قدرت نظامی در یک جایگاه ارزشمند قرار گرفته است. ارتش امروز آنچه آموخته تنها در کلاس نظامی نیست بلکه ارتش و نیروهای مسلح ما امتیاز ویژه دیگری هم دارند که نظامی‌گری را در 8 سال جنگ تجربه کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها به موضوع اقتصادی اشاره کردند،‌ گفت:‌ ظرفیت‌های زیادی در حوزه اقتصادی داریم و کشوری غنی هستیم و انتظار این است که مانند قدرت سیاسی و نظامی به جایگاهی برسیم که مردم ما مشکلی نداشته باشند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود:‌ مقام معظم رهبری امسال را سال "‌ حمایت از کالای ایرانی"‌ نام نهاده و حمایت از کالای ایرانی سبب اشتغال و رونق اقتصادی در حوزه تولید کشور می‌شود.‌ اگر ‌تولیدکنندگان ما جنس مرغوب تولید و روانه بازار کنند، مطمئن باشند هموطنان ما از این تولیدات حمایت می‌کنند و حاضر به بیکاری کارگران ایرانی نمی‌شوند.

انتهای پیام/