Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جناب آقای رئیس جمهور! بارها به سپاهی که بر اساس سیاست ولایت فقیه – که شما خودت را پیرو آن می‌دانید - با ریختن خون فرزندانش استکبار را خون به‌دل کرده است، با زخم زبانت خون به‌دل کرده‌اید و می‌کنید ولی عذرخواهی نمی‌کنید!

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، آیت الله سید حبیب الله قدمی در واکنش به اظهارات دیروز حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم رژه روز ارتش، در یادداشتی نوشت:

بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیمِ

مردی که از الله و رسول الله (ص) عذرخواهی نمی‌کند تا چه رسد به جند الله!

مقدمۀ اوّل:

وقتی گفته می‌شود: «انسان جایزالخطا است» به این معنی نیست که خطایش روا است بلکه به این معنا است که خطایش ممکن است و ممتنع نیست!

ابلیس و والدین بزرگوار ما؛ حضرت آدم و حوّا نخستین افرادی بودند که در تاریخ خلقت بشریّت خطا کرده اند. سپس فرزندانشان نیز – غیر از آن‌هایی را که خدای مهربان آن‌ها را از خطا نگه داشته است - مرتکب خطاهای بزرگ و کوچک شده‌اند و می‌شوند؛ حرف‌هایی زده‌اند که نباید می‌زدند و کارهایی کرده‌اند که نباید می‌کردند!

افراد خطاکار به دو دسته تقسیم می‌شوند: آن‌هایی که از خطایشان نادم‌اند و آن‌هایی که نادم نیستند. آن‌هایی که نادم‌اند یا عذرخواهی می‌کنند و یا عذرخواهی نمی‌کنند. آن‌هایی که نادم‌اند ولی عذرخواهی نمی‌کنند اگرچه افراد ناشجاع هستند ولی شاید ترک خطایشان باعث می‌شود که بزرگوران ذی حق از خطایشان در گذرند. امّا خطاکاران غیر نادم یا توجه به خطای خود ندارند یا پیرو ابلیس‌اند؟

مقدمّۀ دوم:

هر خطایی را که مرتکب می‌شویم یا آشکار است یا پنهان، همچنان که خطای که مرتکب می‌شویم یا حق الله است یا حق الناس؛ اگرچه هر حق الناسی نیز قرین به حق الله است. پس بر اساس نوع خطا باید عذرخواهی ها نیز مناسب خطا باشد.

جناب آقای رئیس جمهور!

شما خطاهایی را در حق خدا و رسولش و در حق مردم و لشکریان خدا مرتکب شدید: حرف‌های ناصواب به دین خدا نسبت داده اید و عذرخواهی نکرده اید! وعده‌هایی به خلق الله داده اید که به آن‌ها عمل نکرده‌اید و عذرخواهی نکرده‌اید! علیه ارتش، طرحی ناصواب داده‌اید و هنوز از آن عذرخواهی نکرده‌اید! بارها به سپاهی که بر اساس سیاست ولایت فقیه – که شما خودت را پیرو آن می‌دانید - با ریختن خون فرزندانش استکبار را خون به‌دل کرده است، با زخم زبانت خون به‌دل کرده‌اید و می‌کنید ولی عذرخواهی نمی‌کنید!

آقای رئیس جمهور! شما فکر می‌کنید جزء کدامیک از خطاکاران‌اید؟!

انتهای پیام/