Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس مفهوم رسانه را به خوبی درک کرده است و از طریق آن سعی در القای توهمات خود دارد. حال سوال اینجاست چرا مشاورین رسانه ای دولت همچون حسام الدین آشنا و امثالهم ، سکوت اختیار کرده اند؟

به گزارش تیتر آزاد به‌ نقل از شبکه خبری تهران نیوز، چند روزی بود که رسانه‌های غربی وعربی در حال رپرتاژ سخنرانی دوشنبه شب گذشته (10 اردیبهشت ماه 97) بنیامین نتانیاهو بودند. سخنرانی که شاید بتوان از قبل هم حدس زده می‌شد قرار است چه چیزی در آن گفته شود.

سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران سال‌هاست که زبانزد رسانه‌های جهان است.

آوردن کار دستی به صحن سازمان ملل تا برگزاری یک ویدئو کنفرانس از جمله کارهایی بود که نتانیاهو به خوبی توانست از ظرفیت رسانه، بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند.

تقریباً دو هفته دیگر یعنی 22 اردیبهشت ماه، دونالد ترامپ قرار است که نظر قطعی خود را درباره خروج از برجام اعلام کند. در این میان، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بیش از دیگران نسبت به تفاهم‌نامه برجام بدبین و آنرا یک اشتباه بزرگ غرب می‌داند با کمک دلارهای آل‌سعود سعی دارد تا هرطور ممکن است، آن‌را بهم بزند.

بنیامین نتانیاهو در وزارت دفاع این رژیم و در مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفت و در یک شو تبلیغاتی ایران را متهم به دروغگویی کرد تا بلکه بتواند نظر رئیس جمهور آمریکا را به خود جلب کند.

سخنرانی نتانیاهو در تاریخ 10 اردیبهشت

وی مدعی شد که ایران به توافق برجام پایبند نبوده و او اسناد فراوانی از تخلفات ایران در اختیار دارد که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی در حال انجام فعالیت‌های هسته‌ای برای دستیابی به بمب اتمی است و در حال حاضر نیز ایران با توجه به منابعی که پنهان کرده است قادر به دست‌یابی به پنج بمب اتمی به قدرت بمب اتمی که در هیروشیما استفاده شده، است.

این‌که سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی کمی سر و صدا کرد ، فقط محتوای آن نبود، بلکه شکل و شمایل اجرای این سخنرانی سبب شد تا یک نوع تابو شکنی خاصی در بین مسئولان سیاسی جهان را بگشاید. سخنرانی به سبک ارائه یک مقاله از طریق ویدئو کنفرانس!

سخنرانی نتانیاهو در تاریخ 10 اردیبهشت

چیدمان سخنرانی مسئولان سیاسی همیشه داری یک لوکشین معلمولی وطبیعی بوده است، مکانی که دارای یک جایگاه به همراه یک میز و حداکثر یک پرده ویدئو که تصاویر شخص سخنران از آن پخش می‌شود، جای خود را به قفسه کتاب‌هایی داده بود که در واقع صد ها زونکن مختلف با مدعی دارا بودن اسناد محرمانه از جمهوری اسلامی را نشان می‌داد. این نحوه سخنرانی، قبل از آن‌که یک نوع سخنرانی سیاسی باشد بیشتر شبیه یک کنفرانس دانشجویی بود که در حال کسب رضایت از استادش برای گرفتن نمره قبولی بوده است.

سخنان این صهیونیست افراطی، دارای نکاتی بود که علاوه بر فضاسازی جهت القاء اهداف به ذهن مخاطبان، به‌دنبال ایجاد فتنه‌ای جدید با رمز ایران _ روسیه بود.

ادامه سخنان نتانیاهو آن‌قدر عجیب بود که در بخشی از سخنانش گفت: «ایران دارای سه نوع موشک است، موشک‌هایی که می‌تواند ریاض، تل‌آویو و مسکو را بزند!»

نام بردن از کشور روسیه آن‌هم تهدیدش توسط ایران بازی رسانه‌ای نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به گمان نگارنده، قدرت رسانه و پروپاگاندا را به خوبی درک کرده است.

البته شوهای این مقام صهیونیستی تازگی ندارد، وی سال گذشته نیز در کنفرانس امنیتی مونیخ به شدت به ایران حمله کرد.

در بهمن ماه سال گذشته، نتانیاهو رژیم صهیونیستی در حالی که قطعه‌ای از یک پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) در دست داشت، در اجلاس امنیتی مونیخ علیه ایران سخنرانی کرد.

وی مدعی شد که این قطعه‌ای از پهپاد ایرانی است که در روزهای اخیر از سوریه وارد اسرائیل شد اما توسط بالگردهای اسرائیل سرنگون شد. دولت ایران، ایرانی بودن این پهپاد را تکذیب می‌کند.

سخنرانی نتانیاهو در کنفرانس مونیخ

نتانیاهو در حالی که یک قطعه فلزی را در دست داشت خطاب به ظریف گفت: آقای ظریف، آیا این را می‌شناسید. این مال شماست.

نتانیاهو ادعا کرد: تهران بزرگترین تهدید برای جهان است. اسرائیل اجازه نمی‌دهد طناب تروریسم دور گردن ما بسته شود.

وی در بخش دیگری از سخنرانی‌اش یک نقشه نشان داد و گفت که نفوذ ایرانی‌ها در خاورمیانه رو به افزایش است.

نتانیاهو افزود: ایران نفوذش را در خاورمیانه افزایش می‌دهد و این در حالی است که ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا سرزمین‌هایی را از دست تندروها عراق و سوریه پس می‌گیرد.

هرچند محمد جواد ظریف در همان کنفرانس مونیخ رفتارهای نتانیاهو را یک دلقک بازی تشبیه کرد و پاسخ داد: «امروز شاهد یک سیرک کارتونی بودیم! اجازه دهید به موضوعات جدی بپردازیم.»

اما این همه ماجرا نبود، دقک بازی‌های نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در سازمان ملل هم حواشی زیادی داشت، سخنرانی که با دست گرفتن یک نقاشی مدعی شده بود ایران در حال دستیابی به بمب اتم است و تا رسیدن به آن راهی ندارد.

سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل

مشاوران رسانه‌ای دولت چه می‌کنند؟

رفتارهای منفعلانه مسئولان دولتی و سکوت در قبال گستاخی‌های کشورهای معاند همچون توهین‌های عربستان، رژیم صهیونیستی، فرانسه و آمریکا به ایران؛ این سئوال را ایجاد می‌کند که گفتن القابی همچون بی‌شناسنامه، گستاخ، کاسبان تحریم، ناقص‌العقل و ده‌ها توهین و دشنام دیگر آن‌هم از زبان رئیس جمهور کشور خظاب به هم‌وطنانش و سکوت در قبال دشمنان واقعی این مردم، از کجا نشات می‌گیرد؟

مشاوران رسانه‌ای دولت و همین‌طور برخی از افراد تاثیرگذار همچون تاج‌زاده، زیباکلام، صادقی و امثالهم که با توئیت‌هاشان فقط به‌دنبال هزینه تراشی برای نظام جمهوری اسلامی هستند چرا در مقابل این همه توهین غربی _ عربی  سکوت اختیار می‌کنند؟

انتهای پیام/ت