Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

قایق‌های ائتلاف متجاوز سعودی به سمت یک قایق سازمان ملل شلیک و آن را به سمت نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی یک قایق حامل کمک‌های برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل را بعد از خروج از بندر الحدیده هدف قرار داد.

یک منبع مسئول در بندر الحدیده گفت که ائتلاف متجاوز سعودی این قایق را به مقصد نامعلومی انتقال داده است.

سازمان ملل از چند روز قبل انتقال کارکنان خود در استان الحدیده را از طریق بندر الحدیده به مقصد جیبوتی آغاز کرده است.

عملیات گسترده نیروهای یمنی در البیضاء

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد امروز دوشنبه عملیات نظامی گسترده‌ای علیه مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "ناطع" در استان البیضاء انجام دادند که در پی این عملیات شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی در این عملیات موفق شدند تعدادی از تپه‌های منطقه ناطع را به کنترل خود در بیاورند و مقادیری سلاح به غنیمت بگیرند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته تلاش مزدوران ارتش سعودی برای نفوذ به غرب "السدیس" در نجران را ناکام گذاشتند که در پی این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی روز یکشنبه حمله گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت منطقه "القعیف" در بخش "خب و الشعف" در استان الجوف را دفع کردند.

یک منبع نظامی گفت که در پی این عملیات شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی کشته و زخمی شدند.

تاکید نماینده سازمان ملل بر راه حل سیاسی بحران یمن

در حالی که حملات عربستان به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد، مارتین گریفیت نماینده سازمان ملل در امور یمن گفت که راه حل سیاسی تنها راه حل پایان دادن به بحران انسانی این کشور به شمار می‌رود.

وی در دیدار با صادق ابو راس رئیس حزب کنگره ملی یمن ابراز امیدواری کرد که مذاکرات یمنی‌ها هرچه سریعتر آغاز شود.

این در حالی است که عبدالوهاب المحبشی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت که ائتلاف متجاوز سعودی هرگاه در تحقق اهدافش در میدان شکست می‌خورد، به راه حل سیاسی متوصل می‌شود.

المشاط: امسال سالی بالستیکی خواهد بود

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن طی سخنانی گفت که امسال همانگونه شهید صالح الصماد وعده داده بود، سالی بالستیکی خواهد بود.

انتهای پیام/