Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها با آزادسازی شهرک المسحره در شرق قنیطره به پیشروی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از گزارش المیادین، نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها توانستند پس از درگیری با گروه‌های تروریستی، شهرک المسحره در شرق قنیطره چسبیده به حومه غربی درعا از سمت شرق را آزاد کنند. پیشروی ارتش به سمت تپه مسحره در سایه فروپاشی آشکار صفوف گروه‌های تروریستی ادامه دارد.

همزمان با این عملیات، 350 فرد مسلح و خانواده‌هایشان سفر بر اتوبوس شدند تا در راستای توافق آشتی میان دولت سوریه و گروه‌های مسلح به ادلب نقل مکان کنند.

خبرنگار المیادین گزارش داد مردم شهرک الحاره در حومه غربی درعا، پرچم سوریه را به اهتزاز درآوردند و برای اخراج تروریست‌های جبهه النصره از تپه استراتژیک الحاره دست به تظاهرات زدند.

همزمان با این تحول شهرک‌های الحاره، نمر، جاسم، زمرین و ام العوسج واقع در حومه شمال غربی درعا به روند آشتی پیوستند به طوری که دولت و گروه‌های مسلح به توافقی دست یافتند که بر ساماندهی وضعیت افراد علاقه‌مند و خروج مخالفان توافق تصریح می‌کند که بر اساس گزارش تلویزیون سوریه آنها باید سلاح‌های سنگین و متوسط خود را تسلیم ارتش کنند.

المیادین پنجشنبه 12 جولای(21 تیر) از پاکسازی کامل شهر درعا از لوث گروه‌های تروریستی خبر داده بود، حومه شرقی درعا هم به طور کامل آزاد شده است و ارتش در عملیات نظامی خود برای پایان دادن به حضور تروریست‌ها در حومه غربی درعا در حال پیشروی به سمت حومه قنیطره است.

انتهای پیام/