Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یک پایگاه خبری مدعی شد رئیس جمهوری آمریکا در پیام توییتری اش با مضمون «اشتباه بزرگ ایران» در هدف قرار دادن پهپاد این کشور، منظور خود را خوب بیان نکرده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری مهر، پایگاه خبری وکس نیوز اعلام کرد «دونالد ترامپ» در پیامی که پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی در توئیتر منتشر کرد قصد داشته مطلب دیگری را بیان کند.

بر این اساس جمله «ایران اشتباه بزرگی را مرتکب شد» در واقع به این معنی بوده است که «ایران اشتباهی پهپاد آمریکا را سرنگون کرده است».

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: منظور ترامپ تهدید به اقدام نظامی علیه ایران و اقدام تلافی جویانه به خاطر سرنگونی پهپاد آمریکایی نبوده است.

ترامپ ساعاتی پس از این توییت، در دیدار با نخست‌وزیر کانادا در کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره سرنگون شدن پهپاد آمریکا منظورش را به صورت روشن‌تر بیان کرده و گفت که ایران ممکن است تصادفاً این هواپیما را هدف قرار داده باشد.

وی گفت: فکر می‌کنم یک ژنرال یا فردی دیگر اشتباهی مرتکب شده و آن پهپاد را سرنگون کرده است. احساسم این است که این اتفاق اشتباهی از سوی کسی بوده که نباید این کار را انجام می‌داده است.

کد خبر 4646790