Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: عملیات یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی امروز یمن به عربستان بزرگترین عملیات علیه ائتلاف سعودی از آغاز جنگ یمن و پیامی به امارات بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدا گفت: از ملت عزیز یمن به خاطر ابراز همدردی در شهادت ابراهیم الحوثی تشکر می کنم.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: جانفشانی های ملت ثمرش پیروزی است و سرانجام آن استقلال و آزادی کامل است.

وی اعلام کرد: عملیات یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی امروز یمن به عربستان بزرگترین عملیات علیه ائتلاف سعودی از زمان جنگ یمن است بود.

الحوثی در ادامه بیان کرد: عملیات علیه پالایشگاه الشیبه در نزدیکی مرزهای امارات در واقع پیامی به امارات بود که این پالایشگاه در نزدیکی مرزهایش قرار دارد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: ادامه جنگ سبب نخواهد شد که ما تسلیم شویم و همدلی و انسجام و پایداری یمنی ها از بین نخواهد رفت. ادامه جنگ ما را به سوی توسعه توان دفاعی مان سوق خواهد داد.

درباره شهادت ابراهیم بدر الدین الحوثی هم گفت: ابراهیم کاملا زندگی عادی داشت و همانند یک شهروند یمنی بود و از این رو دشمن وی را هدف قرار داد تا وانمود کند که دستاورد مهمی به دست آورده است. وی فعالیت خیرخواهان داشت و بدون محافظ حرکت می کرد و شهادت وی نشانه ورشکستگی دشمنان و روی آوردن دشمن به جنایات در نتیجه این شکست است.

الحوثی خطاب به سعودی ها اعلام کرد: چشمداشت و طمع ورزی برای رهبری منطقه برای شما با ادامه جنگ محقق نخواهد شد. در بُعد امنیتی، سیاسی و اجتماعی بازنده خواهید بود و نیز وجهه شما در صورت ادامه جنگ از بین خواهد رفت. کشورهای مختلف دنیا به دنبال دوشیدن عربستان هستند و در این زمینه آمریکایی ها ید طولائی دارند. در صورت ادامه جنگ، زیانهای اقتصادی افزایش پیدا خواهد کرد و آمریکا به شکل وحشتناکی شما را می دوشد.

وی افزود: همه عملیات های نظامی ما در راستای حق مشروع ما در واکنش به تجاوز و جنایات متجاوزان است.

عبدالملک الحوثی بیان کرد: کینه توزی و طمع ورزی و بی هویتی و حماقت سیاسی برخی را به این سوق داده است که ابزاری در دست متجاوزان باشند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به تلاش تجزیه طلبانه، تاکید کرد: هدف این جنگ و تجاوز اشغالگری و تجزیه یمن و چپاول ثروتها و منابع آن بود. برخی راضی شده اند که ابزار دست متجاوزان برای وارد کردن زیان به ملت یمن باشند.

وی با اشاره به اختلافات میان متجاوزان به یمن، افزود: متجاوزان در بحران گرفتارند و نمی توانند بر اختلافات خود سرپوش بگذارند.

الحوثی بیان کرد: عبد ربه منصور هادی به طور مطلق سرسپرده سعودی هایی است که آنها هم سرسپرده آمریکایی ها هستند.

رهبر جنبش انصارالله یمن درباره تحولات عدن در جنوب یمن هم گفت: از شورای انتقالی در عدن می خواهیم که به دستاوردهایش شادمان نشود. شورای انتقالی از خارج دستور می گیرد و خود را آلت دست بیگانگان قرار داده است.

وی در ادامه بیان کرد: ندای ما ندای آزادی و قدرت، عزت، وحدت و استقلال است. ما باید بر پایداری خود در برابر توطئه گران، کمین کنندگان و متجاوزان بیافزاییم.

الحوثی افزود: دشمن با تمام توان به دنبال قطع روابط یمن با محیط پیرامونش است. سفر هیات ما به تهران در راستای روابط رسمی و دیلپماتیک میان دو کشور است. موضع ایران در همبستگی با ملت ما و محکومیت متجاوزان، بارز و قوی و آشکار بود. به همه کشورهای عربی و اسلامی پیرامون ما توصیه می کنیم که روابط رسمی خود را با صنعا از سربگیرند و روابط دیپلماتیک با ملت یمن داشته باشند. روابط ما با ایران بهتراز گذشته خواهد بود زیرا بر پایه موضوعات مشترک است. با ایران در مخالفت با هیمنه آمریکا و یاری آرمان فلسطین و دشمنی با اسرائیل دیدگاه مشترک داریم.

وی درباره روابط با حزب الله لبنان نیز گفت: موضع حزب الله در همبستگی با یمن و ملت آن موضعی بی مانند است. به برادران عزیزمان در حزب الله لبنان سیزدهمین سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را تبریک می گوییم.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: بر روابط مبتنی بر احترام متقابل با همه امت اسلامی و عربی تاکید داریم. موضع ما در قبال هیمنه آمریکا با برادران آزاده مان در ایران، حزب الله لبنان، سوریه، عراق و فلسطین یکی است. موضع ما در مخالفت با هیمنه آمریکا و اسرائیل است.

وی با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها هم گفت: جنایات صهیونیستها روز به روز علیه ملت فلسطین بیشتر می شود. معامله ترامپ(معامله قرن) نابود شونده است و به نتیجه نخواهد رسید.

کد خبر 4694932