Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رهبر جریان صدر در توییتی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی به سپاه المهدی دستور آماده باش داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری مهر، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در توییتی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی که به دست ارتش تروریست آمریکا به فیض شهادت نائل آمد، اعلام کرد: به خود و به مرجعیت، رهبر، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران شهادت مجاهد حاج قاسم سلیمانی و مومنانی را که همراه او بودند، تسلیت می‌گویم. هدف قرار دادن سردار سلیمانی و جمعی از مؤمنان از سوی استکبار جهانی به مثابه هدف قرار گرفتن جهاد و روحیه انقلابی بین المللی است اما این از عزم ما و جهاد ما نمی کاهد.

وی افزود: از خدا می‌خواهم که خطر را از منطقه دور کند و عراق عزیز ما از مخاطرات و بلا مصون بدارد. از همه می‌خواهم که حکمت پیشه کنند.

مقتدی صدر بیان کرد: به عنوان مسئول مقاومت ملی عراق به همه رزمندگان به ویژه سپاه المهدی و تیپ روز موعود و دیگر گروههای تحت امر، دستور آماده باش می‌دهم تا آمادگی کامل برای حمایت از عراق داشته باشیم.

کد خبر 4814635