Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یکی از مسئولان عراقی در ناحیه «یثرب» در جنوب استان صلاح‌الدین با اشاره به نقش مؤثر حملات هوایی در انهدام مواضع داعش به هلاکت شرورترین سرکرده داعشی در جریان حمله هوایی به مخفیگاه او در این ناحیه اشاره کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از المورد نیوز، «عناد یحیی العزاوی» مدیر ناحیه «یثرب» در جنوب استان صلاح‌الدین عراق گفت: حملات هوایی، سلاحی مؤثر و کارساز علیه داعش است.

وی بیان کرد: حملات هوایی برای غلبه بر داعش و هلاکت سرکرده‌های آن و از بین بردن مهمات آن نقشی بسزا دارد به‌ویژه که تکفیری‌ها میان مراکز و مخفیگاه‌های خود در روستاها و مناطق ناحیه یثرب جابه‌جا می‌شوند.

العزاوی تأکید کرد: حملات هوایی تا نود درصد در هلاکت داعشی‌ها و نابودی مراکز و مخفیگاه‌های آنها و درهم شکستن طرح‌های خونین آنها قبل از وقوع آنها مؤثر است.

وی اعلام کرد: حمله به مرکز داعشی در «السعلوه» در اطراف «یثرب» به انهدام کامل این مرکز داعشی و هلاکت 6 داعشی که شرورترین سرکرده داعشی موسوم به «ولید جویر الکرنی» آنها را سرکردگی می‌کرد، منجر شد و این سرکرده از سال 2010 تحت پیگرد بود و کشته شد.

وی افزود: «الکرنی» طراح حملات و کشتار گسترده غیرنظامیان و نیروهای امنیتی بود.

مدیر ناحیه «یثرب» در استان صلاح‌الدین عراق با اشاره به وجود مراکز داعشی و تحرکات آنها و برنامه‌ریزی تکفیری‌ها برای انجام حملات غافلگیرکننده، راه مقابله با آن را حملات هوایی و هماهنگی اطلاعاتی فوق‌العاده دانست.

گفتنی است که مناطق جنوبی صلاح‌الدین و به‌ویژه ناحیه «یثرب» به‌علت شرایط جغرافیایی خاص خود و گستردگی آن، کمبود حضور امنیتی و خلأهای امنیتی که تروریستهای باقی‌مانده داعشی از آنها بهره می‌برند، هرازگاهی در معرض حملات داعش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/+