Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وبگاه صهیونیستی نوشت: حضور رئیس جمهور سوریه در پایگاه هوایی حمیمیم نشان از پیوند مستحکم روسیه و سوریه در دفع حملات آمریکا دارد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه «دبکا فایل» نزدیک به منابع امنیتی رژیم اسرائیل نوشت: حضور اسد در پایگاه هوایی حمیمیم در لاذقیه نشان از آمادگی دمشق و مسکو در دفع حملات آمریکا دارد.

دبکا نوشت: درست لحظاتی کوتاه بعد از هشدار آمریکا به سوریه در باره حملات شیمیایی بیشتر و تاکید بر مقصر بودن ایران و روسیه در این ماجرا ، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه روز سه شنبه از پایگاه هوایی حمیمیم در لاذقیه که نیروهای روسیه در آن جا حاضرند، دیدار کرد.

بشار اسد در این دیدار به یک جنگنده و بالگرد‌های تهاجمی روسیه نزدیک شد و حتی در حالی‌که در کابین جنگنده روسی نشسته بود عکس‌هایی گرفت و سپس از آتشبارهای دفاع موشکی «اس-400» و «اس-300» بازدید کرد.

دبکا نوشت: حضور با عجله رئیس جمهور سوریه درپایگاه هوایی که از آماده نبودن ظاهر مهندسان و پرسنل نظامی روسیه هویدا بود حکایت از این داشت که اسد تمایل دارد نشان دهد مسکو و دمشق همانند همیشه مستحکم و آماده همکاری در دفع حملات آمریکا به اهداف نظامی سوریه هستند.

انتهای پیام/