Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سی‌ان‌ان در گزارشی فوری از تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای امنیت ملی آمریکا برای بررسی واکنش‌های احتمالی به آزمایش موشکی امروز کره شمالی خبر داد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، مقامات امنیت ملی دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، مسئولان نظامی و مقامات سیاسی این کشور، امروز (4 ژوئیه) در جلسه‌ای از پیش تعیین نشده‌، واکنش‌های احتمالی به آزمایش موشکی کره شمالی، را بررسی می‌کنند.


در این گزارش به نقل از چندین مقام آمریکایی آمده است: در صورتی که مسجل شود کره شمالی امروز یک موشک بالستیک قاره‌پیما را آزمایش کرده است، مقامات واشنگتن در جلسه فوق‌العاده شورای امنیت ملی آمریکادرخصوص «واکنشی حساب‌شده» به این اقدام تصمیم‌گیری خواهند کرد.

کارشناسان نظامی هم‌اکنون، در حال بررسی داده‌ها و اطلاعات گردآوری‌شده‌ی از طریق هواپیما و تصاویر ماهواره‌ای هستند. یک مقام ارشد دولت ترامپ تأکید کرد واشنگتن «ادعای» امروز پیونگ یانگ درخصوص آزمایش موفقیت‌آمیز یک فروند موشک بالستیک قاره‌پیما را جدی گرفته است.

براساس گزارش سی‌ان‌ان، مقامات وزارتخانه‌های خارجه و دفاع آمریکا در این جلسه اضطراری حضور دارند. هنوز درخصوص اقدامات واشنگتن تصمیم‌ خاصی اتخاذ نشده است؛ اما افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه -از طریق اعزام نیرو و تجهیزات بیشتر نظامی، از قبیل هواپیما و کشتی- از گزینه‌های روی میز است.

انتهای پیام/