Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

منابع سوری از درگیری‌های شدید میان ارتش و گروه‌های تکفیری در محور عین ترما به جوبر و هلاکت شمار زیادی تروریست خبر دادند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق، از صبح امروز درگیری‌های شدیدی میان ارتش و گروه‌های تروریستی در محور «عین‌ترما-جوبر» در شرق پایتخت جریان دارد و مواضع و تحرکات آنها هم هدف حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای ارتش قرار دارد.

یک منبع میدانی به تسنیم گفت : نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروهای پشتیبان نقاط مهمی را در امتداد پل «زملکا» در امتداد شهرک «عین‌ترما» را از اشغال تروریست‌ها آزاد کردند،‌همچنین چند ساختمانی که تروریست‌ها در آن محاصره شده بودند،‌پاکسازی شد.

نقاط و مواضع آزاد شده در شمال غربی شرکت «اللحوم» در یکی از محورهای عین ترما قرار دارد و یکی از دژهای مستحکم گروه‌های تروریستی قلمداد می‌شد که ارتش سوریه در عملیات اخیر خود آن را در هم شکست.

به گفته منبع سوری، نیروهای ارتش همچنین تعداد تونل‌های مرتبط با خندق را که تروریست‌ها برای مخفی شدن حفر کرده بودند، کشف و آنها را منفجر کردند.

این منبع افزود در عملیات امروز ارتش در این محور ده‌ها تروریست باند جیش الاسلام و فیلق الرحمن کشته و یا زخمی شدند و درخواست‌ کمک آنها از تروریست‌های دیگر در محورهای درگیری شنیده شده است.

به گفته این منبع،‌ارتش سوریه هنوز وارد هیچ بخشی از شهرک عین ترما نشده است.

خبرنگار تسنیم در دمشق تصاویر اختصاصی از عملیات ارتش سوریه در حومه پایتخت را دریافت کرده است(تصاویر زیر)

انتهای پیام/