Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با وال‌استریت ژورنال گفت دیگر پایبندی ایران به برجام را تایید نمی‌کند.

به گزارش تیترآزاد به نقل ازگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با وال‌استریت ژورنال گفت دیگر پایبندی ایران به برجام را تایید نمی‌کند.

وی در این مصاحبه با این ادعا که تاکنون نسبت به ایران خیلی مهربان بوده است،‌ تصریح کرد زمانیکه ضرب الاجل بعدی برای تایید پایبندی ایران به برجام فرا برسد، پایبندی آن‌ها را به این توافق دیگر تایید نخواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: من برای افراد دولتم احترام زیادی قائلم اما اگر دست من بود، در همان روز اول پایبند نبودن ایران را به برجام اعلام می‌کردم.

ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید تاکنون دو بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرده اما هر بار پس از تایید، تحریم‌های جدیدی علیه این کشور اعمال کرده است.

به موجب برجام، دولت آمریکا هر 3 ماه یکبار باید ارزیابی خود از روند اجرای برجام را در قالب یک گزارش به کنگره ارائه کند.

فارن‌پالیسی نیز هفته گذشته به نقل از یک منبع آگاه گفت ترامپ مصمم است در گزارش ۹۰ روزه بعدی، پایبندی ایران به برجام را تایید نکند.

این نشریه همچنین گزارش داد در پی اختلافات اخیر ترامپ و رکس تیلرسون وزیر خارجه‌اش برسر توافق هسته‌ای ایران، وی تیم جدیدی را برای اعلام عدم پایبندی ایران به برجام در گزارش ۳ ماهه سوم تشکیل داده است.

ترامپ هفته گذشته برای دومین بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرد اما به گفته خبرنگار نیویورک تایمز، این تایید پس از چندین ساعت مشاجره لفظی میان او و مقامات ارشد وزارت خارجه و شورای امنیت ملی صورت گرفت.

انتهای پیام /