Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ایرانیان مشتاق برای تماشای بازی والیبال ایران و ایتالیا به سالن نیپون گاییشی‌ها هجوم آورده‌اند.


به گزارش تیترآزاد به نقل ازخبرنگار فارس از ژاپن، رقابت‌های والیبال جام قهرمانان جهان از امروز در ژاپن آغاز می شود. در نخستین بازی امروز تیمهای برزیل و فرانسه به مصاف هم می روند. تیم ملی والیبال ایران نیز امروز در نخستین بازی خود با ایتالیا دیدار خواهد کرد.

*مسابقات در شهر ناگویا برگزار می شود که در مرکز ژاپن قرار گرفته. این شهر از شمال با توکیو و از جنوب با اوزاکا همسایه است و یکی از شهرهای استراتژیک و مهم ژاپن محسوب می شود.

*ژاپنی ها برای برگزاری باشکوه این رقابتها تدارک فراوانی دیده اند. مسابقات در سالن زیبای نیپون گاییشی ها برگزار می شود که نزدیک به 8 هزار نفر ظرفیت دارد اما برای این مسابقات میزبان صندلی های سالن را افزایش داده و با تعبیه کردن صندلی‌های موقت ظرفیت سالن را به 10 هزار نفر افزایش داده تا تماشاگران بیشتری بتوانند از نزدیک از این مسابقات دیدن کنند.

*با توجه به استقبال گسترده مردم از این بازی‌ها کلیه بلیت های مسابقات به شکل اینترنتی به فروش رفته و ظرفیت سالن از چند روز قبل کاملا پر شده از همین رو امروز و در آغاز مسابقات بلیطی برای عرضه وجود ندارد و گیشه فروش بلیط بسته و سوت و کور است.

*تعدادی زیادی از ایرانیان مقیم ژاپن که قصد داشتند برای تماشای بازی ایران و حمایت از تیم ملی کشورمان به سالن بروند موفق به تهیه بلیت نشده اند و جالب اینکه تعدادی از ایرانی های مشتاق بدون بلیت از ساعات اولیه صبح در حوالی سالن نیپون گاییشی ها تجمع کرده‌اند تا بلکه بتوانند در آخرین لحظات بلیت تهیه کرده و وارد سالن شوند.

*بلیت مسابقات از 3000 ین ژاپن تا 10000 ین متغیر است که به واحد پول ما معادل 110 هزار تومان الی یک میلیون تومان قیمت دارد.

*در سر در ورودی سالن بنر تبلیغاتی بزرگی با تصویر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید به چشم می‌خورد.

*پرچم ایران به عنوان سومین پرچم در کنار پرچم فرانسه و پرچم FIVB در سقف سالن نصب شده است.

انتهای پیام/س