Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

منابع لبنانی با اشاره به ناکامی سامانه موشکی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن پهپاد حزب الله اعلام کردند که مقاومت لبنان بار دیگر تل آویو را به چالش کشیده است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع لبنانی به روزنامه الدیار لبنان اعلام کردند که حزب الله روز گذشته همه موانع و سامانه موشکی رژیم صهیونیستی را کنار زده و پهپاد آن به داخل فلسطین اشغالی نفوذ کرده است.

این منابع بیان کردند که پهپاد حزب الله مدت ۳۵ دقیقه در داخل فلسطین اشغالی حرکت کرده و به شهر صفد رسیده است بدون اینکه رادارهای نظامی رژیم صهیونیستی بتوانند آن را رصد کنند و هنگام بازگشت این پهپاد از ماموریت، رادارها متوجه این پهپاد شدند.

بر اساس این گزارش؛ سامانه موشکی رژیم صهیونیستی در سرنگون کردن پهپاد ناکام مانده است و به همین منظور جنگنده های این رژیم به هوا بلند شده و پهپاد را ساقط کرده اند.

به گفته این منابع حزب الله با این اقدام توانست رژیم صهیونیستی را مجددا به چالش بکشاند و علامت سئوال بزرگی در برابر رزمایش نظامی اخیر این رژیم در مناطق شمالی فلسطین اشغال با لبنان قرار دهد.

انتهای پیام/