Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ارتش سوریه و کمیته‌های مردمی تمام مناطق اشغال شده در شهرک «حضر» را بازپس گرفتند و آرامش کامل در این شهرک برقرار شد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری فارس، پس از شکست حمله تروریست‌های «النصره» در شهرک دروزی‌نشین «حضر» سوریه در ریف قنیطره شمالی، آرامش کامل در محور این شهرک را فرا گرفت.

بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» اعلام کرد ارتش سوریه و کمیته‌های مردمی موفق شدند تمامی نقاطی را که تروریست‌ها دیروز در اختیار گرفته بودند،بازپس بگیرند؛ برخی از فرماندهان میدانی تروریست‌ها به نام‌های « صایل حسن العیط» ملقب به «ابو زید ازرع»، «ابو المغیر الصینی» ، « ابو عبد القناص» و « سیف أبو إسحاق» کشته شدند و علاوه بر این به تجهیزات و مهمات نظامی تروریست‌ها، خسارت‌های بسیاری وارد شد.

تروریست‌ها به دنبال تسلط بر مسیر قنیطره به سمت منطقه «بیت‌جن» در جبل‌الشیخ بودند. مناطق پس گرفته شده عبارتند از «الدلافه» در محور «تل‌الوسیط» و «تله قرص‌النفل و «تله الهر» در شمال شهرک حضر.

نقشه اول مربوط به خط سیر تروریست‌های النصره از گذرگاه «بریقه» تحت حمایت دشمن صهیونیستی است تا جایی که به شمال حضر رسیده‌اند و آماده حمله شده‌اند؛ نقشه دوم محورهای سه‌گانه زیر را نشان می‌دهد:

محور اول: از «التلول الحمر» به سمت «تله الهره الواقه» در شمال شرق حضر

محور دوم: از « تله البلاطه الصفره» در جنوب شرق محل رصد دشمن اسرائیلی به سمت «قرص‌النفل»

محور سوم: از شهر « جباتا الخشب» در طول خط مرزی تا نزدیکی اردوگاه «الشحار» به سمت «الدلافه»

یک عنصر از النصره در اطراف شهرک «حضر» و در میان منازل افراد غیر نظامی یک خودروی بمب گذاری شده را منفجر کرد.

پس از انفجار، تروریست‌ها به صورت گسترده به شهرک حضر حمله کردند. در این میان، ارتش و یگان‌های مدافع مردمی سوریه در برابر تروریستها ایستادگی و تلفات زیادی به آنان وارد کردند.

در شماری از روستاها و شهرکهای ریف قنیطره تروریستهای وابسته به النصره حضور دارند که تحت حمایت اسرائیل قرار دارند؛ رژیمی که اراضی فلسطین اشغالی را به عمق تروریست‌ها و مرکز هماهنگی حملات آنان به مواضع ارتش سوریه و مناطق مسکونی بدل کرده است.

انتهای پیام/م