Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حوثی های یمن اعلام کردند که حاضرند به شاهزادگان تحت تعقیب سعودی پناهندگی سیاسی اعطاء کنند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در پی بازداشت شماری از شاهزادگان، وزراء و سرمایه گذاران سعودی در بزرگترین عملیات ادعایی مبارزه با فساد در تاریخ مدرن عربستان، شبه نظامیان حوثی اعلام کردند که حاضرند به شاهزادگان سعودی، در یمن پناهندگی سیاسی اعطاء کنند.

یک منبع نزدیک به فرماندهی حوثی های یمن روز سه شنبه به خبرگزاری الجزیره گفت که هر شاهزاده سعودی یا تبعه عربستان که خواهان دریافت پناهندگی است، از سوی یمن «همسایه برادر خود» با آغوش باز پذیرفته می شود.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، گفت: «ما آماده هستیم که به هر عضو خاندان آل سعود یا هر تبعه سعودی که در تلاش برای فرار از ظلم و شکنجه است، پناهندگی اعطاء کنیم».

این منبع آگاه در ادامه افزود که «این پناهندگی ۱۰۰ درصد واقعی خواهد بود» و حوثی ها به دنبالِ «بهره برداری سیاسی» از این وضعیت نیستند.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته انقلابی تحت رهبری حوثی ها و از وابستگان «عبدالملک الحوثی» رهبر این گروه گفت که «هر تبعه سعودی که از سوی رژیم عربستان در مظان اتهام قرار گرفته است»، در یمن با آغوش باز پذیرفته خواهد شد.

شایان ذکر است که یکشنبه گذشته عربستان سعودی در پی حکم کمیته جدید التأسیس مبارزه با فساد این کشور، جمع زیادی از شاهزادگان سعودی و وزرای سابق این کشور را بازداشت کرد.

این کمیته جدید به ریاست «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان اوایل روز شنبه و با حکم سلطنتی تشکیل شده بود.

انتهای پیام/