Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

برخی منابع خبری یمنی گزارش‌های ضد و نقیضی درباره سرنوشت علی عبدالله صالح منتشر کرده‌اند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع آگاه در یمن ساعتی پیش از کشته شدن علی عبدالله صالح خبر دادند.

خبرهای تکمیلی از کشته شدن عبدالله صالح
یک مقام امنیتی خلیج فارس اذعان کرد که علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن به علت انتقال مقادیر زیادی اطلاعات مربوط به دخالت‌های عربستان در یمن برای سوءاستفاده های بعدی و باجگیری از عربستان، به دست مسلحین وابسته به سعودی در حال فرار کشته شده است.


این منبع تصریح کرد اتفاق زمانی افتاد که قاچاقچیان عبدالله صالح را با سه خودروی زرهی حمل می‌‌کردند.

تصویر منتسب به علی عبدالله صالح


عربستان با کشتن عبدالله صالح در جهت ایجاد اختلاف بین کمیته‌های مردمی و طرفداران صالح است.

مردم یمن با شنیدن خبر کشته شدن صالح، در صنعا به شادی مشغولند
شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری اعلام کرد: مردم با انتشار خبر کشته شدن علی عبد الله صالح، در وسط صنعا پایتخت یمن تجمع کرده اند و به شادی مشغولند. هم اکنون آرامش در صنعا برقرار و تیراندازیها متوقف شده است.

یکی از مقامات ارتش یمن کشته شدن علی عبدالله صالح را تایید کرد
خبرگزاری اسپوتنیک عربی نوشت در حالی که خبرهای ضد و نقیضی درباره سرنوشت و محل حضور علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن پس از سیطره انصار الله بر مقر حزب کنگره یمن منتشر شده است، یکی از مقامات ارتش یمن که با انصار الله هم پیمان است کشته شدن او را تایید کرد.یحیی المهدی از مقامات ارتش یمن در گفتگو با اسپوتنیک کشته شدن صالح را تایید کرد.

صالح درحال فرار کشته شد
صالح در حال فرار در جاده ذمار به بیضا به همراه یاسر العواضی و عارف زکاء کشته شده است.


هنوز درباره علت و چگونگی مرگ وی خبری منتشر نشده است.


شبکه تلویزیونی الحدث نیز در خبری فوری اعلام کرد: پس از انفجار خانه علی عبد الله صالح رئیس جمهور پیشین یمن، خبرهای متناقضی درباره سرنوشت وی به گوش می رسد.