Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

برخی رسانه‌های غربی ضمن اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در راهپیمایی امروز نوشتند، ده‌ها هزار ایرانی در حمایت از حکومتشان در سراسر ایران به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، در روز 13 دیماه که جمع کثیری از هموطنانمان برای حمایت از نظام، در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند، برخی رسانه‌های غربی به این واقعیت اذعان داشتند.

خبرگزاری فرانسه نوشت، ده‌ها هزار ایرانی در حمایت از حکومت در سراسر ایران برای راهپیمایی به خیابان‌ها آمده‌اند.

همچنین خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت، بعد از چند روز اعتراض در ایران، هزاران نفر از مردم ایران در شهرهای مختلف روز چهارشنبه در حمایت از نظام راهپیمایی برگزار کردند.

روزنامه انگلیسی اکسپرس هم ضمن اشاره به این واقعیت نوشت، مردم ایران در این راهپیماییِ ده‌ها هزار نفری، با در دست داشتن عکس رهبرشان، پلاکاردهایی حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته شده بود «مرگ بر فتنه‌گران».

شبکه اس‌بی‌اس استرالیا هم نوشت، حامیان حکومت ایران بعد از اعتراضات اخیر، با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی در حمایت از نظام در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمدند.

همچنین شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشت، مردم ایران در حمایت از نظام و در مخالفت با اعتراضات اخیر، روز چهارشنبه در سراسر این کشور راهپیمایی کردند.

شبکه فرانس 24 هم ضمن اشاره به این راهپیمایی نوشت، هزاران ایرانی در شهرهای مختلف ایران روز چهارشنبه با حضوری گسترده حمایت خود از نظام را نشان دادند و شعار می‌دادند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست».

فرانس 24 افزود، «جمعیت با شعار اینکه "رهبر ما آماده‌ایم" و با در دست داشتن پرچم ایران و عکس رهبرشان در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند».

انتهای پیام/