Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

اخیرا ویدئویی نایاب از دبیر کل حزب الله لبنان، در حال فوتبال بازی کردن منتشر شده است.

به گزارش تیتر ازاد به نقلاز باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری اسپوتنیک عربی فیلمی بسیار جالب و نایاب از سید حسن نصرالله "دبیر کل حزب الله لبنان" منتشر کرد که وی را در حال فوتبال بازی کردن به تصویر کشیده است.

با توجه به قدیمی بودن این ویدئو و عدم برخورداری از کیفیت لازم ،شاید تشخیص چهره وی در میان بازیکنانی که او را همراهی می کنند، سخت باشد اما به هر حال تماشای این فیلم بی نظیر خالی از لطف نیست.

گفتنی است چندی پیش سید حسن نصرالله در مصاحبه با مجری برنامه"لعبةالامم" در شبکه تلویزیونی "المیادین" نیز از علاقه خود به بازی فوتبال سخن گفته و اینکه با تمام دغدغه هایش هر از گاهی این ورزش را دنبال می کند.

جالب است بدانید دبیر کل حزب الله لبنان در همان برنامه مبلغی که او به عنوان حقوق ماهیانه دریافت می کند را برای همه شفاف سازی کرد و گفت:هر ماه 1300 دلار حقوق می گیرم.

 

انتهای پیام/