Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رسانه‌های سوری از خروج ۱۷ دستگا اتوبوس حامل ۹۸۱ نفر از عناصر مسلح و خانواده‌های آن‌ها از طریق گذرگاه "عربین" به سمت ادلب خبر دادند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، خروج عناصر گروه تروریستی "فیلق الرحمن" از "زملکا"، "عربین"، "جوبر"، و "عین ترما" در غوطه شرقی به سمت ادلب آغاز شد.

رسانه‌های سوری اعلام کردند که تاکنون 17 دستگا اتوبوس حامل 981 نفر از عناصر مسلح و خانواده‌های آن‌ها از طریق گذرگاه "عربین" به سمت ادلب رفته‌اند.

این اتوبوس‌ها حامل عناصر مسلح و خانواده‌های آن‌ها و همچنین کسانی است که خواهان عزیمت به ادلب هستند و کسانی که خواهان باقی ماندن در غوطه شرقی هستند، ارتش سوریه به اوضاعشان رسیدگی می‌کند.

ارتش سوریه روز گذشته از کامل شدن روند خروج همه عناصر مسلح همراه با خانواده‌هایشان از "حرستا" به سمت ادلب خبر داد.

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه از صبح شنبه تفتیش شهر حرستا را بعد از خروج گروه‌های مسلح از این شهر به سمت ادلب آغاز کرده‌اند.

این یگان‌ها بمب‌ها و مین‌های کارگذاری شده در جاده منتهی به شهرک عربین را خنثی‌سازی کردند تا بتوانند گذرگاه جدیدی را برای خروج عناصر مسلح و خانواده‌های آن‌ها از جوبر، زملکا، عربین، و عین ترما ایجاد کنند.

گفتنی است که آخرین گروه از تروریست‌ها و خانواده‌هایشان شامگاه جمعه از شهر حرستا به شمال سوریه رفتند.

وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که 5 هزار فرد مسلح و خانواده‌های آن‌ها از حرستا به ادلب رفته‌اند.

دمشق پایتخت سوریه غروب جمعه بعد از آزادسازی حدود 90 درصد از غوطه شرقی از لوث تروریسم، صحنه جشن و شادمانی مردم سوریه بود و ارتش سوریه به نورافشانی آسمان دمشق پرداخت.

رسانه‌های سوری ویدئوها و تصاویری از جشن و سرور مردم سوریه و نورافشانی آسمان دمشق در پی پیروزی محقق‌شده در غوطه شرقی دمشق از لوث تروریست‌ها، منتشر کردند.

ارتش سوریه از یک ماه پیش با کمک همپیمانان آزادسازی منطقه غوطه شرقی را که از هفت سال قبل تاکنون تحت اشغال گروه‌های تروریستی است، آغاز کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه سانا اعلام کرد که تاکنون 105 هزار غیرنظامی از غوطه شرقی دمشق خارج شده‌اند.

انتهای پیام/