Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

منابع سوری از حملات خمپاره‌ای تروریست‌های جیش‌الاسلام به محله‌های مسکونی دمشق و جان باختن دست‌کم چهارغیرنظامی و تشدید عملیات ارتش برای پاکسازی دوما از لوث این باند تروریستی خبر دادند.

‎به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم در دمشق، تروریست‌های باند جیش‌الاسلام از صبح امروز مناطق مسکونی پایتخت را آماج حملات خود قرار داده‌اند که در نتیجه آن دست‌کم چهار غیرنظامی جان باختند و 30 نفر دیگر زخمی شدند.

تروریست‌ها میدان الامویین و اطراف آن و نیز منطقه المزه 86 را هدف قرار دادند.

ارتش سوریه هم در پاسخ به این حملات، مواضع تروریست‌های جیش‌الاسلام در عمق شهر دوما را هدف قرار دادند، جنگنده‌های سوری دست‌کم 25 مواضع این باند را بمباران کردند. که منجر به عقب‌نشینی آنها از مزارع دوما و مخفی شدن آنها در داخل تونل‌ها و ساختمان‌های مسکونی شد و نیروهای ارتش توانستند وارد مزارع شده و به طور کامل بر آنها مسلط و به آستانه شهر وارد شوند.

این در حالی است که خبرهایی از جدایی و دودستگی و قطع تماس‌ها میان آنها در صفوف تروریست‌های دوما به ویژه پس از انهدام شبکه‌های ارتباطاتی آنها حکایت می‌کند.

یک منبع نظامی سوری به خبرنگار تسنیم گفته است احتمال می‌رود که باند جیش‌ الاسلام تا 48 ساعت آینده خود را تسلیم کند.

این در حالی است که ارتش سوریه همچنان بر ضرورت آزادی اسرا و افراد ربوده شده و تحویل پیکرهای شهدا از سوی باند تروریستی جیش‌الاسلام تاکید می‌کند.

انتهای پیام/