Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

تاس اعلام کرد: روسیه اقدامات تلافی‌جویانه‌ای را علیه تحریم‌های جدید آمریکا در مجلس این کشور به تصویب می‌رساند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از تاس، آندره کلتچ، معاون «ونشکونوم بانک» این کشور، اعلام کرد: روسیه مجبور خواهد شد دیگر از هیچ محصول آمریکایی استفاده نکند و هرگونه معامله تجاری را با آمریکایی‌ها قطع کند.

این کارشناس اعلام کرد: در حال حاضر اگرچه بررسی خسارت‌های احتمالی تحریم‌های اقتصادی سخت است، با وجود این بسیار بدیهی است که باید اقداماتی را برای جلوگیری از خرید محصولات آمریکایی اعمال کنیم و همچنین هرگونه معامله با آمریکایی‌ها باید متوقف شود.

در حال حاضر دومای روسیه پیش‌نویس قانونی را آماده کرده‌اند تا بر اساس آن پارلمان روسیه در اقدامی تلافی‌جویانه علیه سیاست‌های دشمن‌گرایانه آمریکا و دیگر کشورها باید اعمال کند. این اقدام در برابر تحریم‌های آمریکا علیه روسیه خواهد بود. تحریم‌های روسیه در روزهای اخیر در بازار این کشور تأثیرگذار بوده و ارزش پول این کشور را کاهش داده است.

با وجود این کارشناس روسی تصریح می‌کند که علی‌رغم تحریم‌های آمریکا، چشم‌انداز اقتصادی روسیه هنوز تحت تأثیر این تحریم‌ها قرار نگرفته است.

در 6 آوریل مقامات آمریکایی تحریم‌هایی را علیه تعدادی از مقامات رسمی، تجار و شرکت‌های روسیه اعمال کردند. در میان فهرست تحریم‌ها، رئیس گازپروم روسیه هم دیده می‌شود.

انتهای پیام/