Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سردار رحیمی از دستگیری مأمورین شهرداری منطقه ۱۵ به دلیل بی‌احترامی و تمرد از دستور پلیس خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: هفته گذشته در منطقه 15 هنگامی که مأمورین نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه بودند، مأمورین شهرداری منطقه 15 تهران به مأمورین نیروی انتظامی بی‌احترامی کرده و از دستور آنها سرباز زدند که این امر موجب بازداشت آنها توسط پلیس، ایجاد پرونده و فرستادن آن به مقامات قضایی منجر گردید.

سردار رحیمی ادامه داد: طبق قانون مجازات اسلامی، تمرد از دستور پلیس و مقابله با آنها جرم است و از 2 ماه تا 3 سال مجرم حبس قانونی دارد و با آنها برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین درباره نصب تابلو و لوگوی فروشگاه‌ها نیز گفت: بر اساس قانون اماکن و قانون وزارت ارشاد، روی سردر فروشگاه‌ها باید از عناوین مناسب استفاده شده و استفاده از عناوین خارجی مغایر قانون و جرم است، مگر اینکه مجوزهای مربوط به آن صادر شود؛ در غیر این صورت پلیس اماکن با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

رحیمی افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنفی البته مجوز مربوطه و پروانه کسب را نیز ندارند که در این زمینه اتحادیه‌ها باید ورود کنند.

وی درباره گشت‌های ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان نیز گفت: بنده یک فرمانده شب برای تهران تعیین کردم که ایشان به عنوان جانشین من از ساعت 10 شب تا 6 صبح بر فعالیت تمامی یگان‌ها نظارت داشته و در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش فعالیت صنوف، گشت‌های ما نیز تا سحر فعال خواهند بود.

انتهای پیام/