Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کی روش در مصاحبه جدید خود طعنه سنگینی به برانکو و علی کریمی زد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از انتقاداتی که برخی پیشکسوتان فوتبالی درباره خط خوردن 4 بازیکن از لیست تیم ملی به او داشتند، دست به اقدام جالبی زده است .

کی روش در صحبت های اخیر خود طعنه سنگینی به برانکو و علی کریمی زده و بیان کرده است:شاید همانند قبل، مربیانی به تیم ملی برگردند که اگر بازیکنان به بطری آب لگد بزنند یا نخواستند بازی کنند، اما باز به آنها بازی می‌دادند.

او افزود: نباید فراموش کنیم که تیم ملی چند ماه دیگر بازی های جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد و تصور می‌کنم مربی بعدی که در راس تیم ملی قرار می گیرد اگر در ترکیب تیم ملی یک یا دو تغییر ایجاد کند جای تعجب دارد و مرا سورپرایز کرده است، چرا که در حال حاضر تیم ملی تقریبا آماده ای داریم و انتخاب ما برای نفرات تیم ملی نه تنها به منظور جام جهانی بلکه برای رقابت های جام ملت‌ها نیز بوده است.

کی روش عنوان کرد: در گذشته شنیده بودم اگر بازیکنان به بطری آب لگد بزنند یا نمی‌خواستند بازی کنند، اما باز به آنها بازی داده می شد و بعید نیست برای جام ملت‌ها مربیانی به تیم ملی برگردند که بازیکنانش مجدد به بطری آب لگد بزنند .بنابراین اگر باز همان طرز تفکر ها به تیم ملی برگردد و دوباره در این تیم حاکم شود شاید شاهد تغییراتی در ترکیب باشیم. اما اگر به این شکل نباشد، تغییر آنچنانی را نخواهیم داشت.

بدون شک اینگونه صحبت های کی روش می تواند طعنه سنگینی به برانکو و علی کریمی باشد.

انتهای پیام/