Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه‌ای که دولت به مجلس تقدیم کرده است، توسعه راه‌آهن یکی از اولویت‌های اساسی کشور است.

‌به گزارش تیتر آزاد به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسینعلی امیری ‌اظهار کرد:‌ در شرایطی که ترامپ از برجام خارج شده است، تکیه بر امکانات و توانمندی‌های داخلی و به نتیجه رساندن هرچه سریع‌تر پروژه‌هایی که تعریف شده از ضرورت‌های غیر قابل اجتناب است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اگر به توانمندی‌های داخلی متکی باشیم قطعا می توانیم به سلامت از آثار تحریم های احتمالی بیشتر آمریکا، عبور کنیم که این مهم نیازمند اتحاد، همدلی، وحدت و همکاری دولت و مجلس در جهت عبور از کارشکنی های آمریکا علیه توسعه ایران است.

‌وی یکی از برنامه‌های زیربنایی دولت را توسعه راه‌آهن دانست و تاکید کرد: در برنامه و لایحه‌ای که دولت تقدیم مجلس کرد، یکی از اولویت‌های اساسی کشور، توسعه راه آهن است.

امیری افزود: با توجه به اینکه راه‌آهن از زیرساخت‌های مهم توسعه است، به عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی تعریف شده است و به طور قطع پروژه‌های مربوط به راه‌آهن که در مراجع ذیربط دولت تصویب شده، پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ک