Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهارداشت: اقدام دولت بر خلاف قانون برنامه ششم توسعه بوده و هیچ هماهنگی با مجلس برای افزایش نرخ گاز طبیعی صورت نگرفته است.

به گزارش تیتر آزاد، هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به افزایش 15درصدی نرخ گاز طبیعی از سوی دولت اظهارداشت: اقدام دولت بر خلاف قانون برنامه ششم توسعه بوده و هیچ هماهنگی با مجلس برای افزایش نرخ گاز طبیعی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در لایحه ای که از سوی دولت در خصوص افزایش حامل های انرژی به مجلس داده شد، مجلس همواره مخالف افزایش حامل های انرژی بوده است و بر اساس برنامه ششم نیز دولت حق افزایش نرخ حامل های انرژی را نداشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت همواره به دنبال افزایش نرخ حامل های انرژی بوده و مجلس هم همیشه با این موضوع مخالفت کرده است؛ دولت به دنبال این است که اندک اندک قیمت سایر حامل های انرژی را نیز افزایش دهد.

خادمی افزود: در اولین جلسه کمیسیون انرژی به موضوع افزایش حامل های انرژی بدون مصوبه مجلس خواهیم پرداخت و دولت نیز باید در این باره به مجلس پاسخ دهد.

انتهای پیام/