Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ائتلاف جاهلیت عربی نیز امروز در باتلاق یمن با هزیمت و رسوایی مواجه شده است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالانه دانش‌آموختگی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) که با حضور مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی ) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی با بیان اینکه امروز سرنوشت بشریت در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار دارد، گفت: دوران جدیدی از تحولات جهانی آغاز گردیده که سیمای اصلی آن، ایجاد تقابل بین اردوگاه بزرگ مستضعفین، متاثر از الهام بخشی انقلاب اسلامی و اردوگاه نظام سلطه به سردمداری آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: شجره طوبای انقلاب اسلامی در آستانه دهه پنجم از سیر تکاملی خود به مثابه" فلقی" است که پیش از طلوع خورشید عدالت بر آسمان تقدیر بشریت نشسته است تا نظام سلطه با نصرت الهی افول یافته و ایجاد تمدن نوین اسلامی در مسیر ساختن قرار گیرد. از این رو دنیای استکبار امروز با تمامی ساز و برگش به مقابله با انقلاب اسلامی برخواسته تا از پندار و حیات خود دفاع کند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی فضاهای تنفسی و عملیاتی دشمن را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: امروز فرهنگ مبارزه و جهاد گسترش یافته و بیداری اسلامی به واقعیتی خیره کننده در حال تسخیر و پس زنی دولتهای ذلیل منطقه مبدل شده است.

سرلشکر جعفری در ادامه با برشماری بخشی از دستاوردهای گفتمان الهام بخش انقلاب اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست‌ها در سرزمین های غصبی محبوس و تحت محاصره‌اند و صدای مسلمانان را از اقصی نقاط عالم در کنار مرزهای فلسطین اشغالی با زبان و لهجه های مختلف می‌شنوند.

وی افزود: ائتلاف جاهلیت عربی نیز امروز در باتلاق یمن با هزیمت و رسوایی مواجهه شده است و این دستاوردها در پرتو مقاومت اسلامی که در ژرفای اندیشه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سر چشمه گرفته و بر فضای ذهن و قلب مسلمانان و آزادیخواهان عالم نشسته است، حاصل شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت انقلابی ایران اکنون در آستانه یک تجربه مهم تاریخی قرار دارد که نتیجه آن شکل گیری دوران جدیدی از بی اعتمادی به آمریکا و تجمیع توان و انرژی برای مقابله با دسیسه‌های مختلف آن و ابعاد جهانی است، تصریح کرد: سپاه در این صحنه عظیم جهانی، تحقق رسالت خود را بر اساس پاسداری غیرمحافظه‌کارانه از پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی از طریق اقدامات تحولی در ارکان خود قرار داده است.

وی یادآورشد: تلاش‌های ما در سال های گذشته معطوف به ساخت سپاهی با ویژگی‌های معنوی، انقلابی و مردمی گردید تا بتواند با ساخت درونی خود به استحکامی دست یابد تا متناسب با هر عصر و مقتضیات هر دوره، قادر باشد انقلاب اسلامی را در صدور رسالت تعیین شده پاسداری نموده و به تحقق اهداف والای آن کمک نماید.

سرلشکر جعفری از مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام‌حسین(ع) به منزله آغاز رویش جوانه‌های تحول و تعالی در سپاه یاد کرد و گفت: این جوانان، جایگاه خود را در کاروان عظیمی که به سمت پیشرفت در جامعه اسلامی حرکت می‌کند پیدا نموده و با عزمی راسخ در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی گام نهادند.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن می‌توانند سقوط امپراطوری‌های به ظاهر قدرتمند را از عمق نگاه و صلابت حاضرین در این میدان مشاهده کنند،‌خاطرنشان کرد: سپاه برای ساختن این استوانه‌های وثیق، آموزش‌های دانشگاه را با تربیت انسان‌های والا، صبور، فداکار، ولایی، مومن و انقلابی برنامه‌ریزی کرده و به دنبال ارتقای این مولفه‌ها در فارغ التحصیلان دوره‌های مختلف دانشگاه می‌باشد.

فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه این جوانان برای صحنه‌های نبرد احتمالی آینده در عرصه‌های دفاعی امنیتی و جنگ نرم دشمنان آماده شده‌اند، اظهار امیدواری کرد: با توفیقات الهی قادر به تحقق اهداف برنامه‌ها و ایجاد توانمندی‌های ضروری در سرمایه‌های انسانی سپاه هستیم و تدابیر، منویات و راهنمایی‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا را سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار دهیم.

انتهای پیام/