Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تعداد زیادی خودرو ساخته شده است اما تنها سنسور ایربگ ندارند که خوشبختانه هفته گذشته این بار از گمرک تخلیه شد و این بار خارج از نوبت تخلیه شد؛ حدود 40 هزار خودرو به خاطر سنسور ایربگ خوابیده بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت پرونده واردات غیر قانونی خودرو و عاملین این اتفاق اظهار داشت: چندین جلسه از سوی کمیسیون صنایع با وزیر صنعت تشکیل شد که شریعتمداری به همراه خودروسازان و معاونین این وزارت خانه پاسخ هایی داده اند.

وی با بیان اینکه بحث های زیادی درباره نحوه واردات این خودرو ها شده است عنوان کرد: گزارش واردات غیر قانونی خودرو در کمیسیون صنایع تهیه شده و آقای شریعتمداری همکاری های زیادی داشته و تمام اسناد و مدارک را در اختیار کمیسیون قرارداده است اما هنوز نحوه ثبت سفارشات خودرو مشخص نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اشاره به اینکه تعداد زیادی در مساله واردات خودرو دستگیر شده اند عنوان کرد: عده ای هنوز بازداشت هستند و قوه قضاییه در حال بررسی اسنادی است که ارائه شده و به زودی کیفرخواست برای این افراد صادر می شود.

قاضی پور در خصوص افزایش قیمت خودروهای داخلی مانند پراید گفت: تعداد زیادی خودرو ساخته شده است اما تنها سنسور ایربگ ندارند که خوشبختانه هفته گذشته این بار از گمرک تخلیه شد و این بار خارج از نوبت تخلیه شد؛ حدود 40 هزار خودرو به خاطر سنسور ایربگ خوابیده بود.

وی در ادامه عنوان کرد: قرار نیست بعد از از تأمین قطعه خودروها قیمت خودروها باز هم گران شود و باید خودروهای جدید به همان قیمت قبلی فروخته شوند و نیازی به قیمت گذاری جدید خودرو بعد از افزایش قیمت دلار نیست چرا که این قطعات با قیمت قبلی دلار وارد کشور شده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه قرار نیست خودرو با دلار 4 هزار تومانی ساخته شود اما به قیمت دلار 12 هزار تومانی به فروش برسد عنوان کرد: طی جلسات زیادی که با خودرو سازان داشتیم بعد از آنکه با فشار کمیسیون قیمت میلگرد، ورق و .. .کاهش پیدا کرد، دیگر بهانه ای برای خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو وجود ندارد.

انتهای پیام/