Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در پی اقدام غیر قانونی آموزش و پرورش مبنی بر اخراج یک مدیر انقلابی، دیوان عدالت اداری این اخراج را غیر قانونی دانسته و حکم بازگشت مدیر به محل کار خود را صادر کرده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از انتشار خبری توسط شبکه اطلاع رسانی راه دانا مبنی بر اتهام‌زنی آموزش و پرورش به یک مدیر انقلابی به جای پاسخگویی/ پاسخ مستند مدیر مخالف 2030 به اتهامات واهی آموزش و پرورش و پیگیری های صورت گرفته توسط خبرنگار دانا، در نهایت دیوان عدالت اداری حکم توقف برکناری یک مدیر در آموزش و پرورش منطقه 14 را اعلام کرد.

چندی پیش خبری در دانا مبنی بر اخراج مدیر مدرسه ای که مخالف 2030 است/اعتراض دانش آموزان و اولیا به اقدام عجیب آموزش و پرورش منتشر شد که بر اساس آن یک مدیر مدرسه به خاطر مخالفت با برگزاری برخی از برنامه های خارج از روال قانونی که با 2030 مطابقت داشته از سمت خود برکنار و اخراج شده است؛ این مدیر به علت برگزاری هیأت های مذهبی در مدرسه مورد بازخواست مسئولان آموزش و پرورش منطقه قرار گرفته بود.

در ادامه این ماجرا آموزش و پرورش این مدیر انقلابی را عزل و اعلام کرده است که این مدیر به خاطر کم کاری از سمت خود تنزل یافته که البته این مساله با حمایت دانش آموزان و والدین آنها از مدیر مدرسه همراه شد.

محمدی، مدیر مدرسه دهخدا به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود از مسئولان وزارت آموزش و پرورش شکایت کرده و بعد از این شکایت رای دیوان عدالت اداری به توقف حکم برکناری این مدیر انجامید.

علیرغم اینکه کمتر 15 روز به بازگشایی مدارس زمان باقی مانده است اما مدیران آموزش و پرورش حاضر به بازگرداندن محمدی به عنوان مدیر مدرسه دهخدا نیستند. این در حالی است وی علت این کار را سیاسی بازی های آموزش و پرورش منطقه می داند.

با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته از سوی مقامات بالاتر به اداره آموزش و پرورش تهران و همچنین منطقه اما تا کنون این اقدام صورت نگرفته و بدیهی است کارشکنی ها برای خارج کردن این مدیر از سمت و مدرسه محل خدمت او صورت می گیرد.

بر اساس قانون رای دیوان عدالت اداری لازم الاجراست و از همین جهت مسئولان آموزش و پرورش توجیهی برای عدم توجه به این رای ندارند و اگر می خواهند محل خدمت مدیر مربوطه را تغییر دهند بر اساس قانون باید با جلب رضایت وی باشد.

باید دید سلایق شخصی و انگیزه های فردی آنها در نهایت می تواند حکم لازم الاجرای دیوان عدالت اداری را دور بزند و یا اینکه مدیر انقلابی به محل خدمت خود باز می گردد.

انتهای پیام/ط