Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفای خود را تقدیم دولت کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از راه دانا؛ کسب اطلاع از کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاکی است، امروز استعفای شریعتمداری تقدیم دولت شده است.

شریعتمداری قرار بود براساس امضای ۷۰ نماینده مجلس سوم مهرماه در مجلس حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد، اما تشدید مشکلات بخش تولید عاملی شده تا شریعتمداری پیش از استیضاح، خود رسما استعفا نامه خود را تقدیم دولت کند.

پیش از این الیاس حضرتی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس استعفای شریعتمداری را با هماهنگی رئیس جمهور اعلام کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخبار منتشر شده مبنی بر استعفاء محمد شریعتمداری وزیر صنعت از اساس صحت ندارد.

در این اطلاعیه آمده است مرجع اطلاع رسانی اخبار رسمی در حوزه دولت مشخص است و اینکه رسانه‌های وابسته به قوای دیگر در این شرایط برای دولت مسئله جدید ایجاد کنند مورد انتظار نیست و امیدواریم بجای ایجاد شائبه و افزایش مشکلات، با همیاری و همکاری بین قوا و مسئولین تمرکز بر رفع مشکلات مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/