Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ابوالفضل حسن‌بیگی گفت: عربستان سعودی به عوامل حادثه اهواز قول داده بود تا پس از انجام عملیات به هر نفر 5هزار دلار به علاوه اقامت در هر یک از کشورهای غربی که خودشان بخواهند بدهد.

به گزارش تیتر آزاد، ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین جزئیات حوادث اهواز اظهار داشت: گروهی که عملیات تروریستی را در اهواز انجام دادند عضو یک خانواده بودند و چندی پیش با حضور در عربستان دین خود را به وهابیت و سلفی‌گری تغییر دادند.

وی افزود: این افراد با حضور در منطقه دیرالزور توسط آمریکایی‌ها آموزش دیدند و یکی از اعضای آن‌ها هم به عضویت داعش درآمد که در یکی از عملیات‌ها کشته شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه افرادی که به مردم در اهواز حمله کردند عضو گروه الاحواز بودند گفت: این گروه تحت عنوان جدایی جنوب و خوزستان از ایران فعالیت می‌کند.

حسن‌بیگی ادامه داد: یکی از تروریست‌هایی هم که در درگیری روزهای گذشته کشته شده در پرونده خود سابقه همکاری با داعش را دارد.

وی در خصوص روند دستگیری عوامل مرتبط با حادثه اهواز اظهار داشت: عوامل داخلی این حادثه 26 نفر بودند که 4 نفر از آن‌ها کشته شدند و 22 نفر دیگر هم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند و تعدادی هم خارج از مرزهای کشور در دانمارک و انگلیس هستند که وزارت خارجه باید برای دستگیری و تحویل آن‌ها به ایران اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: عربستان سعودی به این تیم 40 نفره که 26 نفر از آن‌ها در داخل کشور بودند قول داده بود تا پس از انجام عملیات به هر نفر 5هزار دلار به علاوه اقامت در هر یک از کشورهای غربی که خودشان بخواهند بدهد.

حسن‌بیگی در پایان گفت: حمایت مردم از نظام و کشور بی‌نظیر است و جالب آنکه طایفه این خانواده با نیروی‌های امنیتی همکاری بسیار خوبی داشتند و اگر همکاری این طایفه نبود شاید نمی‌توانستیم همه‌ی 22 نفر را دستگیر کنیم.

انتهای پیام/