Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

روحانی گفت: نمی‌گذاریم مردم در تامین کالاهای اساسی مشکلی داشته باشند، سال آینده کالا‌های اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد کشور شوند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز پس از ورود به شهرستان خوی و استقبال باشکوه مردم در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی آذربایجان غربی در ورزشگاه شهید چمران گفت: به آذربایجان قهرمان افتخار می‌کنیم، آذربایجان سنگر بزرگ حراست از ایران اسلامی بوده و هست و مردم قهرمان آذربایجان غربی مرزبان جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: خوشحالم سفر به استان آذربایجان غربی را از شهر فرهنگ دارالایمان و شهر دانش و جهاد و ایثار و عرفان آغاز می‌کنیم، شهر خوی در میان مردم ایران شهر پر نشاط و چون نگینی در میان شهر‌های ایران می‌درخشد و خوشحالم در ماهی میهمان شما هستم که همه ما میهمان پیامبر اسلام و امام صادق (ع) هستیم.

دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ما نفتمان را خواهیم فروخت / ورود کالا با ارز ۴۲۰۰ تومان از برنامه‌های سال آینده است/خشک شدن دریاچه ارومیه منجر به فاجعه بزرگی در غرب و شمال غرب کشور می شود

روحانی افزود: پیامبر(ص) برای همه ما هم زیستی مسالمت آمیز، اخلاق و زندگی مادی و معنوی را به ارمغان آورد و فخر ما این است که پیرو چنین پیامبری هستیم.

رئیس جمهور در ادامه گفت: ما در سایه مسیری که پیامبر(ص) به ما نشان داده است ، در مسیر اقتدار و عزت ایران اسلامی حرکت خواهیم کرد.

وی گفت: در زمانی که دشمنان می‌خواستند ما را از مردم سالاری و نظام پشیمان کنند با اقتدار و قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.
آن‌ها می‌خواستند ۱۳ آبان را روز غم و اندوه مردم ایران نشان دهند، اما مردم ایران با ایستادگی خود این روز را به روز قدرت و ایستادگی ملت در برابر دشمنان تبدیل کردند و این ایستادگی ها ادامه خواهد داشت و ملت ایران پاسخ دشمنان را در روز ۲۲ بهمن کوبنده تر خواهند داد.

روحانی گفت: درود بر شما مردمی که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر جشن خواهید گرفت و دشمنان قادر نخواهند بود مردم را نا امید کنند و مطمئنا ما آزاده می‌مانیم و در برابر آمریکا سر فرود نخواهیم آورد.

وی گفت: کاخ نشینان کاخ سفید بدانند ملت ما ملت غیوری است که همواره پیرو راه عاشورا و امام حسین (ع) است و فقط در برابر خداوند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

رئیس جمهور گفت: دشمنان در مسیر ایجاد فشار اقتصادی و جنگ روانی بر ملت ایران هستند و فکر می‌کنند در سایه فشار بر مردم و زور گویی آن‌ها مردم را شکست خواهند داد اما بدانید ما در قرار دادهایمان در برابر دنیا به عهدمان وفا کردیم و ما آغاز گر جنگ اقتصادی نبودیم، اما آن‌ها هستند که در سایه شکست‌های پی در پی در منطقه به فکر انتقام گیری از ایران هستند.

روحانی گفت: ایستادگی همه ملت‌های مسلمان منطقه از جمله سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و عراق و در کنار ملت ایران موجب ترس و وحشت دشمن شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان باید اشتباهات خود را تصحیح کنند و بدانند نخواهند توانست صادرات نفت را متوقف کرده و رابطه ایران را با کشور‌های مختلف قطع کنند ما نفتمان را خواهیم فروخت و با همسایگان رابطه نزدیک‌تر برقرار خواهیم کرد و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و رابطه ما با کشور‌های منطقه روز به روز مستحکم‌تر خواهد شد.

روحانی گفت: ما نمی‌گذاریم کالا‌های اساسی تولیدی با مشکل روبرو شوند و اولین مورد در برنامه ریزی های سال آینده این است که کالا‌های اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد کشور شوند.

وی افزود: ‌نمی‌گذاریم مردم در تامین کالاهای اساسی مشکلی داشته باشند و به امید خدا و با همت مردم تولید داخلی را افزایش خواهیم داد و اولین مورد در برنامه ریزی‌های سال آینده این است که کالا‌های اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد کشور شوند.

روحانی گفت: در تلاش هستیم تا قیمت ها را کنترل کرده و شرایط را ثابت کنیم.

وی افزود: یکی از قول‌های من احیای دریاچه ارومیه بود همچنان پای این قولم ایستاده ام اگر تلاش دولت یازدهم و دوازدهم نبود امروز طبق روال سال‌های قبل قطره‌ای آب در دریاچه وجود نداشت و یک شوره زار به وجود می‌آمد که برای کشاورزی منطقه خطرناک بود که بحمدالله وضعیت دریاچه امروز تثبیت شده است و به دنبال احیای کامل آن هستیم چرا که خشک شدن دریاچه ارومیه فاجعه بزرگی را برای مردم ایجاد خواهد کرد.

روحانی در ادامه گفت: یکی دیگر از وعده‌های ما راه آهن مراغه به ارومیه بود و می‌دانید که بیش از ۸۰ کیلومتر از این راه آهن در دولت یازدهم و دوازدهم ایجاد شده است و امروز به بهره برداری خواهد رسید.

روحانی گفت: جاده بین المللی قطور وخوی و رازی جاده مهمی است و امروز اولین کلنگش به زمین خواهد خورد.

وی تصریح کرد: در سفر قبل به این استان 20 پروژه افتتاح شد، ۲۴ پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت کرده و ۲۱۵۰ میلیارد تومان در طرح‌های مختلف هزینه شده در حالی که ۱۱۸۰ میلیارد تومان قول من به پروژه‌های استان بوده است.

روحانی گفت: بیش از ۶۰۰ تخت بیمارستانی در استان افتتاح می‌شود و امروز یک بیمارستان ۲۲۵ تخت خوابی در خوی افتتاح خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: در اول دولت دوازدهم سه هزار و هفتصد و هشتاد و دو تخت بیمارستانی در استان داشتیم و امروز چهار هزار و صد و نه تخت داریم که نشان از خدمت دولت به این استان است و 117 پزشک در مناطق محروم استان در حال خدمت هستند.

وی گفت: در زمینه آبیاری مدرن ۶۰ هزار هکتار زمین کشاورزی را مجهز کردیم و ۶۸۴ روستا به خط گاز متصل شده است.

روحانی گفت: در سال ۹۲ سه میلیون تن محصول کشاورزی در این استان تولید شده که امسال به تولید ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تن ارتقا یافته است.

رئیس جمهور گفت: ۴۵طرح و پروژه در این سفر برای استان با اعتبار ۲۲۴۸ میلیارد تومان تصویب خواهد شد و ۶ هزار میلیارد تومان در زمینه نیرو آب زه کشی و کانال کشی در استان هزینه شده و باز هزینه خواهد شد.

روحانی گفت: بیمارستان آیت الله خویی نیز تا ۲۲ بهمن امسال به افتتاح خواهد رسید و یک مجتمع باشکوه فرهنگی در کنار مزار شمس تبریزی به وجود خواهد آمد که کلنگش را امروز در این سفر به زمین خواهیم زد.

روحانی در پایان گفت:ما به فکر اشتغال فرزندان ایران زمین هستیم و به انسان های بزرگی چون آیت الله خویی افتخار می کنیم.

انتهای پیام/