Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر نفت از شاه پری زنگنه شناخت دقیقی دارد و از آقای زنگنه درخصوص ارتباط این خانم با قراردادهای نفتی سوال پرسیده‌ام، لذا موضوع کامل که شد در صحن مجلس موردبررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس در خصوص طرح سؤال از وزیر نفت اظهار کرد: بنده سؤالی کردم از وزیر نفت پیرامون نقش فردی بنام شاه پری زنگنه که از سرمایه‌داران بزرگ ایرانی- فرانسوی است و در قراردادهای نفتی مهمی همچون توتال و کرسنت و به‌طورکلی تجارت بین ایران و فرانسه نقش مهمی دارد.


وی افزود: شاه پری زنگنه، همسر عدنان خاشقچی عمومی جمال خاشقچی است که در قراردادهای بزرگ نفتی و پرونده کرسنت و همچنین با برخی افراد شاخص ارتباط کاری داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه این اطلاعات رسانه‌ای شده و بخش زیادی از آن را حدود یک ماه قبل در سایت خودم قراردادم ادامه داد: چون هنوز در پرونده کرسنت و قرارداد توتال بخصوص در این دولت بعد از برجام پاسخی دریافت نکردم سؤال را مطرح کردم تا ارتباط شاه پری زنگنه در این قراردادها مشخص شود و سؤال کردم که آیا نسبت فامیلی هم دارند یا نه؟

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: آقای زنگنه از این خانم شناخت دقیقی دارند و بنده از معاون پارلمانی وزیر خواستم از آقای زنگنه بپرسند ارتباط این خانم با قراردادهای نفتی چیست، لذا موضوع کامل که شد در صحن مجلس موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان خراسان رضوی در مجلس پیگیر موضوع انتخاب استاندار هستیم و شنیده‌ها حاکی است که دو نفر مدنظر دولت هستند، آقای رزم حسینی استاندار سابق کرمان و محسنی بندپی اما در مجموع دولت برای استاندار با نمایندگان مشورت نمی‌کند و خودش تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/