Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بازی «آتش بار» ویژه تلفن همراه، امروز با حضور سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا، در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز رونمایی شد این بازی موبایلی با محوریت شهید سردار حسن شفیع‌زاده، از بنیانگذاران توپخانه سپاه، در تبریز آماده شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از آناج، بازی «آتش بار» ویژه تلفن همراه، امروز با حضور سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا، در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز رونمایی شد این بازی موبایلی با محوریت شهید سردار حسن شفیع‌زاده، از بنیانگذاران توپخانه سپاه، در تبریز آماده شده است.

سرلشکر رحیم صفوی در مراسم رونمایی از این بازی اظهار داشت: سلام مقام معظم رهبری را به همه مردم آذربایجان عرض می‌کنم و خوشحالم که جسم و روح من با تبریز آمیخته شده و افتخار می‌کنم که در مکتب آیت الله قاضی پرورش یافته و بزرگ شدم.

وی خطاب به دانشجویان ادامه داد: امروز دنیا با بحران قدرت روبروست که اولین بحران جابجایی قدرت از غرب به شرق عالم است که به پیروی از آن منابع اقتصاد و فرهنگ نیز از غرب به شرق عالم در حال حرکت می‌باشد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: سه قدرتِ شرق عالم هند، چین و انقلاب اسلامی هستند که آمریکایی‌ها از نظر اقتصادی با چین و از نظر نظامی با روسیه در چالش هستند.

وی افزود: چالش‌های دیگر قدرت پویایی سیاسی مردم جهان و افول قدرت آمریکاست که نمونه آن استعفای مقامات آمریکایی می‌باشد و چند روز پیش نیز وزیر دفاع آمریکا به دلیل دستور ترامپ مبنی بر خروج از سوریه استعفا کرد.

سرلشکر صفوی چهارمین چالش قدرت جهان را فناوری نوین دانست و گفت: ما در حال حاضر به سمت فناوری‌های نوین در حرکت هستیم اما خوشبختانه پنجمین چالش قدرت یعنی تمدن و فرهنگ نوین اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و هژمونی آمریکا را به هم ریخت.

وی ادامه داد: فرهنگ آمریکا لیبرال دموکراسی غرب است و ما معتقدیم قدرتی که در مقابل فرهنگ و تمدن لیبرال خواهد ایستاد فرهنگ و تمدن اسلامی است.

این فرمانده عالی دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه مرحله اول فرهنگ و تمدن‌سازی در دوره صفویه از تبریز شکل گرفت، تصریح کرد:  دومین مرحله نیز با رهبری امام خمینی(ره) و در حال حاضر با رهبری مقام معظم رهبری رخ داده و قدرت نفوذ ما تا مدیترانه رسیده است.

وی افزود: ما می‌خواهیم این نفوذ فرهنگی را به سرمایه تبدیل کنیم که برای آن باید از هنرهای دیجیتال کمک بگیریم،  البته به برکت خون شهداست که ما این قدرت و ظرفیت را در جهان ارائه می‌دهیم.

سرلشکر صفوی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص شهید حسن شفیع زاده گفت: در فتح المبین عراقی‌ها را از پشت محاصره کردیم و توپخانه‌هایشان را گرفتیم و من شهید شفیع زاده و تهرانی مقدم و آقای زلفی را برای آموزش نیروهای توپخانه فرستادیم.

وی ادامه داد: یکی از علت‌های شکست ما در عملیات بدر و خیبر نبود پشتیبانی توپخانه بود اما در سال 64 با کمک شهید شفیع زاده جاده‌ای احداث و 50 گردان توپخانه احداث شد که زمانیکه بیش از 15 لشکر دشمن به ما حمله کرد توسط توپخانه شهید شفیع زاده به هلاکت رسیدند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: یکی از عوامل پیروزی ما در جبهه فاو نیز طرح ریزی قدرتمندانه توپخانه توسط شهید شفیع زاده بود، این شهید بزرگوار از نظر قدرت فکری انسانی فوق العاده بود.

انتهای پیام/