Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

واقعا اگر مناف هاشمی برنامه ای برای انتصابات و حفظ شان جایگاه های مدیریتی انقلاب اسلامی و توسعه استان ندارد رها کند و برود همانجایی که مدام از وی به عنوان گزینه احتمالی نام می برند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ بعد از روی کار آمدن مناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان ، اصلاح طلبان استان با تجهیز کامل رسانه ای روی نقطه ضعف اصلی او دست گذاشتند تا امتیازات لازم و حتی اضافی را بگیرند : "قالیبافی بودن مناف هاشمی" .

نقطه ضعفی که حسن صادقلو اصلاح طلب کارکشته رامیانی نداشت و به واسطه همین موضوع به هیچ گروه یا فردی باج نداد ، اما امروز متاسفانه شاهدیم افرادی که در زمان حسن صادقلو به عنوان مشاور هم در استانداری پذیرفته نمی شدند ، به عنوان معاون استاندار انتخاب می شوند که تعجب و شگفتی خیلی از اهالی استان گلستان را بر انگیخته است ، در واقع مناف هاشمی شاخص های مدیریتی در استان را به شدت تنزل داده و امروز خیلی ها احساس می کنند که حتی می توانند معاون استاندار باشند .

واقعیت مهم اینست که مناف هاشمی آمده است که برود ، برای همین است که انتصابات را به یک کارگروه سپرده که معلوم نیست چه کسانی هستند و آبشخور فکری آنها کجاست و برخی تصمیمات آنقدر متکبرانه و خوسرانه گرفته می شود که نظر دلسوزانه نهادهای نظارتی هیچ انگاشته می شود و اصلا برای مناف هاشمی استاندار گلستان مهم نیست که مثلا فرمانداری که دارد منصوب می کند ، دارای چه سوابقی است !!

هر چقدر که حسن صادقلو از یک بدنه موجه ، با پدر و مادر و با حساب و کتاب وارد عرصه سیاست شده و در نهایت سکانداری استانداری را به عهده گرفت ، باید گفت مناف هاشمی یک ساقه هم در عرصه سیاست ندارد ، تجربه سوابق این فرد نشان داده که زمانی قالیبافی بوده و زمانی هم درود بر روحانی گفته و معلوم نبودن خاستگاه سیاسی وی باعث شده تا برای ابقای خود مدام به زیاده خواهی های اصلاح طلبان باج بدهد .

اصلاح طلبان حلقه گرگان که در زمان حسن صادقلو کاملا از دور خارج شده بودند ، با آمدن مناف هاشمی دوباره قدرت گرفتند و پست های حساس و کلیدی همچون فرمانداری رامیان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فرمانداری گرگان ، معاون سیاسی فرمانداری گرگان ، معاونت سیاسی امنیتی استانداری ، فرمانداری بندرگز و کردکوی و ... را در اختیار گرفتند .

این سخن امام راحل بود که اگر من در میان شما باشم یا نباشم ، به شما توصیه می کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد ، حال چرا مناف هاشمی به افراد مساله دار اعتماد می کند و سمتهای مهم و حساس مملکت را به آنها می سپارد ؟

چرا باید استاندار از تهدید یک دیپلمه که یک لیست 700 نفره جهت انتصاب برای او فرستاده بترسد و الان یکی یکی آنها را در ادارات و نهادها بکار گمارد ؟

مناف هاشمی اگر اصولگرا نیست که نیست حداقل اعتدال را حفظ کند در حالیکه او الان از هر اصلاح طلبی اصلاح طلب تر شده است .

واقعا اگر مناف هاشمی برنامه ای برای انتصابات و حفظ شان جایگاه های مدیریتی انقلاب اسلامی و توسعه استان ندارد رها کند و برود همانجایی که مدام از وی به عنوان گزینه احتمالی نام می برند چرا که نمی تواند اختیار مردم را به دست افرادی داد که خود تاجر و فعال اقتصادی هستند ؛ امروز چه کسی باید جوابگوی وضعیت بد اقتصادی مردم باشد ؟

این پایگاه خبری محل رجوع ، تماس و ارسال نظرات خانواده های شهدا ، ایثارگران و فعالین جبهه انقلابی است و از این نظر دل همه آنها خون است ، امروز سوال همه آنها اینست که چطور می شود فردی که مدافع حقوق حیوانات است و یا فردی که خودش رد صلاحیت شده انتخابات است ، دوباره به عنوان مجری انتخابات معرفی می شود ؟

چرا باید برادر استاندار در یک اداره کل استانی مشغول بکار شود ، آیا در استان گلستان قحط الرجال است ؟ بنظر می رسد پیش بینی سایت گلستان ما در خصوص اینکه نه استاندار جردنی به درد گرگان می خورد نه شهردار میخوشی ، به واقعیت پیوسته است .

سخن آخر اینکه اگر خسارتی بابت انتصابات نابجا و عملکرد ضعیف سید مناف هاشمی استاندار گلستان متوجه استان شود و اگر وحدت و امنیت حاصله از خون شهدای مدافع حرم و مرزبانان غیور دستخوش ناامنی شود ، پاسخگو شخص مناف هاشمی خواهد بود که هم در این دنیا و هم در آخرت باید برای کارهایش جواب داشته باشد .

و اینکه اگر واقعا بنا بر تداوم رویه ناصواب فعلی است باید به استاندار گفت که ما را به خیر تو نیازی نیست ؛ شر مرسان .

انتهای پیام /