Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یک نماینده مجلس با بیان اینکه کدام آدم عاقلی در حالی که کشور مشکلات ارزی دارد واردات دلار را ممنوع می کند؟ گفت: علت اینکه دلار به 19 هزار تومان رسید اجرای الزامات FATF است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دهقان نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اخیراً در جمع دانشجویان به نکات بسیار مهمی در خصوص لوایح FATF عنوان کرد و ضمن اشاره به خطرات پیوستن به این لوایح گفت که اثر CFT و پالرمو مربوط به آینده است و دولت‌هایی که در آینده روی کار می‌آیند باید به تعهدات این کنوانسیون‌ها متعهد باشند.

وی همچنین ضمن اشاره به بدعهدی غرب و اروپا در برجام هم گفت: قرار بود هم سانتریفیوژ بچرخد هم صنعت هسته ای ما با مشکل مواجه شد هم چرخ زندگی مردم.

بنابر گزارش فارس، دهقان در بخش دیگری هم تاکید کرد: غرب و آمریکا خواست تا اطلاعات مالی کشورمان را به آنها بدهیم و از خرداد ۹۵ تمام اطلاعات مالی ما را در اخیتار آنها ( FATF) گذاشته اند. جایی که نقش اصلی تحریم ها علیه ایران را هم به عهده دارد.

وی گفت: آنها از سال ۹۵ یک واحد اطلاعات مالی تشکیل دادند و برخی هم مو به مو اطلاعات مالی را طبق خواسته های FATF تحویل آنها دادند، علت اینکه دلار به ۱۹ هزار تومان رسید اجرای الزامات FATF است. دولت می خواست تمام اطلاعات را به اروپایی ها بدهد و کار غیر رسمی نکند برای همین وارادات دلار را ممنوع کرد. ولی کدام آدم عاقلی در حالی که کشور مشکلات ارزی دارد واردات دلار را ممنوع می کند؟

انتهای پیام/