Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه جوانان ما در صنعت هسته‌ای ۴ سال کار کردند تا توانستند ماده گران‌قیمتی تحت عنوان اکسیژن ۱۸ را تولید کنند، گفت: این محصول برای کشور ارز آوری دارد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت در جمع خبرنگاران، پیرامون برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این که ما شاهدیم جوانان با باور ما می توانیم و نشاط، با وجود همه فشارهای روانی و اقتصادی حرکت می کنند و دستاوردهای حیرت آوری را تولید کرده‌اند، غرور آفرین است.

صالحی با اشاره به اینکه برخی از محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش در آمده‌اند منحصر به فرد است گفت: جوانان ما در صنعت هسته ای ۴ سال کار کردند تا توانستند ماده گرانقیمتی تحت عنوان اکسیژن ۱۸ را تولید کنند.

وی بیان کرد: این محصول می‌تواند برای کشور ارز آوری داشته باشد و ایران را در یک ماده استراتژیک خود کفا کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: ما آینده کشور را در چنین نمایشگاه‌هایی می‌بینیم نه در رسانه‌ها و تبلیغات دشمنان و اینجا است که آینده کشور را می‌سازد.

صالحی در خصوص تعلل اروپا در اجرای تعهدات برجامی خود و احتمال خروج ایران از برجام تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری خیلی واضح موضع جمهوری اسلامی ایران را بیان کردند، ما اقدامات آنها را رصد می‌کنیم. تصمیمات ما حساب شده است و بر اساس احساسات تصمیم نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت بر اجرای برجام و مقام معظم رهبری اگر به این نتیجه برسند که حضور ما در برجام دیگر مفید نیست دستورات لازم را صادر خواهند کرد، گفت: ما لحظه‌ای تصمیم نمی‌گیریم بلکه بر اساس حقایق و رصد دقیق تحولات تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان در خصوص تمدید تعلیق اقدام تقابلی علیه ایران از سوی FATF خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که طرف مقابل نمی‌خواهد شرایط را به جایی برساند که احساس بن بست شود. متقابلا این موضوع هم در ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد و ما هر آنچه را به نفع منافع ملی باشد تصمیم خواهیم گرفت.

انتهای پیام/