Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت دولت بر بازار ضعیف است و قیمت‌ها ثبات ندارد که به رئیس‌جمهور و وزرا تذکر داده‌ایم.

به گزارش تیتر آزاد، سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با اشاره به گرانی‌های بازار شب عید اظهار داشت: از دولت انتظار داریم در این ایام به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که به مردم فشار نیاید و قیمت‌ها ثابت باشد.

وی افزود: باید تلاش شود کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ و میوه شب عید مردم تأمین شود؛ همچنین باید در این ایام قیمت کالاها کنترل شود تا به مردم فشار نیاید و این انتظار را از دولت داریم که قیمت‌ها را کنترل کند و نیاز مردم را به دستشان برساند تا با مشکل مواجه نشوند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نظارت بر بازار ضعیف است و دولت آن‌طور که بایدوشاید بازار را کنترل و تنظیم نمی‌کند و همین امر سبب شده قیمت‌ها نوسان داشته باشد.

وی تصریح کرد: به خاطر وضعیت بازار و نبود ثبات قیمت به مردم خیلی فشار می‌آید که به رئیس‌جمهور و وزرا را تذکر دادیم تا با توجه به فرارسیدن ایام نوروز، کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند.

انتهای پیام/